cum m-am bucurat de produsele mele electrocasnice
Raspunsuri - Pagina 4

libelula spune:
Cu placere!
deci, ma duc eu saptamana trecuta, inarmata cu un produs pentru buy-back si patru carduri cadou, a cate 100 ron fiecare, sa cumpar un robot Philips. costul intreg era 480 ron.
mi-l probeaza o vanzatoare - foarte dragutza de altfel, ma trimite cu un bon la casa, pe care scrie codul, denumirea, si costul intreg, fara promotia buy-back. imi spune sa intreb acolo de pretul final, ca sa fim siguri.
ma duc la casa, duc bonul, arat cele patru carduri cadou. vanzatoarea imi calculeaza pretul, era vreo 390 ron. imi spune "stiti ca nu se da rest la bonuri, nu?". zic "da, nicio problema, nu saracesc din 10 ron". "pai puteti sa mai luati ceva de rest, cam de 10 ron sau mai mult, si dati diferenta". iau niste baterii, vin cu ele la casa. vanzatoarea incepuse sa bata cardurile cadou in sistem. dureaza cateva minute, iar la sfarsit imi pune: "nu se poate, trebuie sa luati alt produs". "alte baterii?". "nu, alt robot!!!"
raman cateva secunde blocata, apoi intreb de ce.
raspuns: "pai, produsul fiind la promotie, nu am voie sa bat decat un produs pe factura, iar pretul este sub 400 ron. iar cardurile sunt de 100 ron".
"ok, no problem, doar v-am zis ca nu ma imbogatesc din 10 ron."
"pai oricum nu puteti sa luati produsul. ca suma ce rezulta din cele patru carduri este mai mare decat pretul lui".
"ok, dati-mi un bon inapoi, si va dau diferenta in lei"
"pai nu se poate, ca nu pot sa resetez factura. nu e nimeni la IT"
"ok, gasiti o solutie. nu plec fara aparat, am bebelus acasa, trebuie sa ma intorc sa il alaptez, REPEDE"
vine seful de magazin, asculta povestea, gaseste solutia:
"veniti dvs maine dupa produs, odata ce deblocam noi factura, va dam un card inapoi si platiti diferenta!!!" evident, mandru de solutia gasita.
"nu mai spuneti, pai de ce sa mai fac un drum in plus?"
"pai ce doamna, noi suntem de vina"
"evident ca da, in primul rand, pentru ca nu ati stiut cum functioneaza sistemul, in al doilea rand pentru tupeul de a ma pune sa aleg alt produs, iar in al treilea rand, pentru ca nu sunteti in stare sa gasiti o solutie"
"pai ce solutie sa mai gasim"
"uite, de exemplu, imi dati acum produsul cu un bon de insotire a marfii, imi scrieti garantia, si imi trimiteti frumos factura pe o amsina care face livrari, ca eu nu pot veni la magazin de cate ori vreti dumenavoastra"
mi-au dat produsul cu chiu cu vai, mi-au returnat un card cadou (habar nu am daca mai este bun, daca l-au scos cum trebuie din factura, si daca il mai pot folosi o data), si le-am dat diferenta. dar tot eu trebuie sa ma intorc dupa factura.
nu m-a deranjat atat faptul ca vanzatoarea nu si-a dat seama de la inceput sa imi ia doar trei carduri si sa ii dau diferenta, ca toti suntem oameni si gresim, ci nesimtirea si indiferenta fata de client. si faptul ca l-au luat pe "nu se poate" in brate.
nu am luat inca factura, pentru ca stau inca sa ma gandesc daca sa ii reclam si la OPC sau nu. mai am experienta cu inca doua firme care au luat amenzi babane.
asta e povestea mea!


kokiy spune:
Ca si concluzie,pana la urma ai luat produsul,ti s-a dat 1card de 100ron inapoi(apropo, cardul e valabil,eu m-am ocupat de introducerea lui in sistem )...factura ti-o pot trimite prin fan courier ,dar v-a trebui sa dai adresa completa la magazin sau mi-o poti da mie pe PM si se rezolva
Greseala casierului ,trebuia sa-ti fi spus ca acele carduri daca sunt introduse toate in sistem pot fi folosite ca suma intreaga 400ron,o alta problema este de setari,care cat de cat tin de legi ,produsele care sufera reduceri de orice tip pot fi trecute pe factura doar ele,fara a putea adauga pe factura si alte produse cu pret intreg...exemplu: pentru decontarea de produse buy back trebuiesc completate vouchere care se dau la rorec impreuna cu copie dupa factura la produsul respectiv,diferenta care rezulta ditre pretul intreg si pretul final se suporta 50% de catre rorec,iar cealalta jumatate se suporta de catre philips si Domo (50% fiecare) ,mai exista o alta categorie de produse care pot avea reduceri (produse cu discount acordat in magazin)care nu pot fi facturate decat singure pe factura.....intradevar nu sunt problema ta aceste proceduri interne ,trebuia sa fi informata de la inceput cum sta cu cardurile cadou si cu buy back-ul,dar de cele mai multe ori nici cei din magazin nu detin toate informatiile ...important este ca ai luat produsul acasa,iar factura daca-ti trebuie sa-mi spui daca te pot ajuta
******************************
Promo 50%


libelula spune:
multumesc frumos, mergem maine la shopping si o iau!
repet, nu m-a deranjat gresala de introducere in sistem, nu, nici pe departe, ca doar gresim cu totii. m-a enervat doar atitudinea gen "nu e vina noastra, nu se poate etc..."
cred ca la angajare, toti vanzatorii ar trebui sa asiste la un curs de marketing. eu la cele cateva prelegeri la care am fost, am invatat doua reguli de aur:
1. clientul nu greseste niciodata
2. chiar si atunci cand greseste, clientul nu e responsabil de greselile sale
cred ca ar trebui disipate pe scara larga


Victoria_mami spune:
Citat: |
citat din mesajul lui kokiy Dana ,eu din punctul de vedere al consumatorului inteleg situatia ,dar nu toti clientii nemultumiti au dreptate ![]() "D'le vreau sa cumpar un aspirator,dar daca sunt nemultumit(de cum aspira, de zgomot,etc...)sa stiti ca il aduc inapoi." "Vreau sa cumpar un storcator de fructe ,dar vreau sa-l testez inainte,ca poate nu sunt multumita" "Am cumparat o masina de spalat,dar nu sunt multumit de cum sunt spalate rufele si vreau sa o aduc inapoi" "Am cumparat acum un an o hota si acum constat ca nu e ceea ce mi-am dorit"...exemple sunt multeeee Clientul trebuie sa inteleaga ca magazinul e doar o interfata ,un fel de consignatie ,dar cu mai multe pretentii si cu cateva conditii impuse de lege pe care trebuie sa le respecte ...la noi(la Romania ma refer) nu sunt inca puse la punct contractele intre furnizori si distribuitori ,fiecare incearca sa se spele pe maini incercand sa plaseze problema mai departe ...furnizorul(ex.Whirpool,Electrolux si multe altele ....) schimba un produs cu unul nou ,doar daca produsul este ireparabil sau daca nu sunt disponibile piesele de schimb,in nici un caz nu este ca in afara unde au contract cu distribuitorii si preiau toate produsele returnate de catre client...daca la mine vine cineva cu un produs defect,il trimit la service ,service-ul daca nu poate repara produsul trimite o constatare la firma mama prin care cere inlocuirea produsului ,abia dupa ce am eu la mana toate actele semnate,de service si de importator pot purcede la schimbarea produsului ...hai ca nu va mai bag in ceata ,dar sa stiti ca nu e asa usor precum pare ,oricum orice problema trebuie sa aiba rezolvare indiferent de situatie ,dar trebuie intelegere si din partea cumparatorului si din partea celui care vinde ...poate din cauza asta sunt tratati cu spatele cei care se duc atotstiutori in magazin si fac scandal crezand ca daca ameninti cu OPC-ul rezolvi ceva ,nimeni nu e fraier sa isi puna in carca controale daca nu e bazat pe ceva . ****************************** Promo 50% ![]() |
Hah! Mie exemplele alea mi se par foarte normale, ptr. ca aici exact asa faci! Nu esti multumit de produs, il duci inapoi. Eu, de ex., am cumparat aragaz nou din-ala cu plita ceramica si la cateva zile de la livrare m-au sunat ei de la magazin sa ma intrebe daca sunt multumita. Le-am zis ca nu, ca e zgariata plita, mi-au spus ca o sa sune la head office sa le spuna. A venit sotul acasa, l-a curatat cum trebuia


_
Mami si Daddy lupta impotriva leucemiei, impreuna cu Printesa Victoria Isabella

Victoria Isabella, Printesa Noastra Perfecta!


dicirstea spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui kokiy
Libelula ,daca nu spui concret problema ta,te asigur ca si noi avem probleme halucinante cu clientii ![]() edit:ioi, ma simt precum Xio la subiectele cu medicii ![]() |




Ai fost super la faza asta!

te stept la subiectul cu frigi'...

CAPRA CU 2 IEZI



mamica lui Matei Constantin


MINUNEA MEA
www.flickr.com/photos/11558563@N06/" target="_blank"> A DOUA MINUNE 2
A DOUA MINUNE
www.animalutze.com/umanitare/bb-darius/index.php" target="_blank">Ajutati-l si pe Darius!
Sa o ajutam pe Georgi sa mearga
Manu - papusa fara picioare


FlyLady74 spune:
Eu sunt tare curioasa ce se intampla cu produsele returnate a 2-a zi pe motiv ca... nu e ce si-a dorit clientul.
Eu am avut surpriza neplacuta sa primesc o masina de facut paine. Dupa bucuria cadoului : cand am scos toate "alea mici" din pungulite am vazut pe masura de faina urme de faina pe imbinatura de jos, stropi de lapte uscati pe masura de lichide etc.
