cum m-am bucurat de produsele mele electrocasnice
Raspunsuri - Pagina 2

elaga spune:
Eu as merge la conducerea Domo. Poate ai dat de un nestiutor, sau poate avea nervi respectivul. Cere sa vorbesti cu seful magazinului, daca nu, mergi mai departe. Cauta Domo pe net si contacteza-i direct pe cei din Bucuresti. Spune-le lor problema si cu calm, explica-le ca telefonul respectiv este ultimul demers amiabil pe care il mai faci si, daca nu iti rezolva problema, vei face reclamatii. Un ton calm, o voce amabila si o amenintare subtila functioneaza de fiecare data. A, spune-le ca esti client fidel si ca ai multi prieteni carora le-ai recomandat sa cumpere de la ei. Ar fi pacat sa te dezamageasca atat de rau. Stiu ca suna siropos, dar cu tehnica asta, eu mi-am rezolvat toate problemele.


adialex spune:
va multumesc pt raspunsuri; am facut si sesizare la Domo pe mail, ca la telefon nu se poate, m-am certat si cu seful de la magazinul de unde am cumparat; nu vor si pace, o tin mortis ca nu au de unde sa stie ca nu am rupt eu piesa respectiva ; politica lor nu este schimbarea produsului
am incercat si amenintarea cu opc-ul, dar probabil ca stiau cam cum functioneaza, nu au parut prea speriati; la opc voi face o reclamatie dar mare lucru nu cred ca voi rezolva;
oricum, am incercat cam tot ce a tinut de mine, ideea e ca nu sunt profesionisti;
asta e tara in care traim, eu mari sperante nu mai am!


kokiy spune:
fiind implicata direct nu pot da amanunte din casa
...da-mi te rog nr. tau de telefon pe PM poate lamurim situatia. In masura in care se poate te ajut, eventual cu un sfat vis a vis de comunicarea client -->Domo
Oricum dau aici cateva amanunte care pot fi considerate gresite din punctul meu de vedere:
" semnez de primire ca nu sunt zgariate, lovite, le bag in casa si incepem sa ne uitam la ele , mai ales la masina de spalat vase, pe care mi-am dorit-o atat de mult; cand o deschidem, observam ca are bratul de la raftul de sus rupt; simt ca mor " - ai semnat pe procesul verbal al soferului ca produsele nu au probleme de integritate ,ce semnalezi tu acum este un defect fizic care nu tine de partea functionala a aparatului ...acum iti dau eu un alt exemplu care este des intalnit,stiu ca v-a suna aiurea,dar m-ar interesa si opiniile celorlate persoane care urmaresc topicul " Frigider cu rafturi de sticla .Clientul semneaza procesul verbal din care reiese ca produsul este in stare buna, uitand insa sa-l si deschida, sa verifice si partea interna,dupa plecarea soferilor se constata la dezambalare ca unul din rafturile din interior este spart...cum demonstrezi ca l-au spart cei de la transport si nu l-ai spart tu?"
Nu iau partea nimanui,dar exista niste proceduri la fiecare furnizor de astfel de echipamente,multe dintre ele sunt comune si sunt facute pe baza legii care protejeaza consumatorii,asa ca de cele mai multe ori clientul pleaca acasa nerezolvand nimic .
Daca constatai defectul de fata cu soferii si nu receptionai produsul erau obligati sa-l returneze in depozite,apoi iti aduceau altul sigilat.Acum ei au un proces verbal de predare primire semnat de tine din care reiese ca produsul a fost fara defecte fizice .
Nu exista lege prin care sa se returneze produsul in 24 ore.
******************************
Promo 50%


teo1970 spune:
eu cred ca se poate gasi o solutie
eu am avut numai experiente bune cu Domo: tot ce am in casa (de la plasma pina la ap foto) sunt luate de la ei, online si cu livrare acasa si nu am avut niciodata probleme
am fost si in situatia in care mi-au cautat un anumit produs in tara, mi l-au gasit pe la Sibiu si mi l-au retinut pina m-am dus sa-l iau (ca aveam drum, cred ca daca ceream puteau sa mi-l aduca intr-un fel in Bucuresti)
intotdeauna am fost tratata ok (am vorbit si direct pe la magazine prin tara, si la Sf Gheorghe, parca acolo au centrul, si cu sefi de zona) si totdeauna s-au gasit solutii sa ma ajute
am vrut sa spun ca trebuie sa ai incredere, parerea mea e ca se poate rezolva, probabil ca cei cu care ai vorbit tu nu au inteles exact care-i treaba sau nu au avut competenta/bunavointa sa rezolve
succes!


anangel_lexi spune:
Citat: |
citat din mesajul lui adialex asta e tara in care traim, eu mari sperante nu mai am! |
Stai linistita, se intampla si prin alte parti. Anul trecut cam pe vremea asta, ne mutam. Cu aceasta ocazie am cumparat si un frigider caci cel folosit anterior fusese al fostului proprietar. Mergem la magazin, ne hotaram ce vrem, vorbim cu vanzatoarea, ii spunem ce si cum. Buuun. Imi spune ca abia joi (era sambata) voi primi frigiderul caci nu fac livrari decat o data pe saptamana in orasul in care locuim noi. Intreb daca nu-l pot lua acasa direct ca-s cu masina. "Aaa, nu, ca aici nu avem decat produsul expus si asta nu e de vanzare". Ma resemnez ca stau fara frigider si mancam sandvisuri pana joi. Joi asteptam frigiderul cu sufletul la gura. Nu vine. Primesc telefon ca "soferii au descoperit ca frigiderul e lovit si s-au intors din drum ca nu vi-l pot livra asa" Bun, si eu ce fac fara frigider? "Pai va livram altul saptamana viitoare" Eram disperata, stateam cu sacosele de mancare afara in curte, ca nu aveam frigider... Le spun situatia, ma asigura ca marti imi aduc frigiderul (facand o exceptie pt mine, de la livrari). Marti livreaza produsul. Cand il desfacem...lovit. Sun, le spun, se prezinta sa-l ia. Dupa cateva zile ne aduc alt frigider. Si acesta putin lovit dar fiind foarte putin si nesemnificativ (din avion nici nu se vede) il las asa. Deja aruncasem gramezi de mancare ca mi se strica totul afara, pe scurt eram disperati toti. Le spun ca si de data asta au livrat un frigider lovit dar ca il pastrez, sa nu mai vina ca eu nu mai pot sta fara frigider. Sunt multumita ca functioneaza.



Din ce in ce mai mare
Si primele perlute
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Vesnic cu Emma in suflet



adialex spune:
Kokiy, multumesc de raspuns ;
cazul cu frigiderul l-am primit si eu exemplu in discutia cu seful de la garantie; este dificil de stabilit cine este de vina in acest caz, mai ales ca este vorba despre un produs de sticla; dar eu am semnalat defectiunea imediat, nici nu apucasem sa mut masina de pe hol, chiar nu aveam cand sa rup piesa; probabil sunt subiectiva..
m-am documentat si stiu acum ca nu exista lege cu 24 h, dar vanzatorul putea in acest caz sa-mi ofere alta varianta, gen reducere la produsul defect, nu stiu , altceva; prin atitudinea asta de ,, nu e vina nostra'' nu fac altceva decat sa te faca sa ocolesti magazinul respectiv, ba chiar sa-i sfatuiesti pe toti cunoscutii tai sa o faca;
oricum am facut sesizare si la opc si la ei pe site, dar nu cred ca se rezolva ceva...
eu acum astept service-ul sa-mi repare masina dar am inteles ca dureaza cam o saptamana;


andacos spune:
Adialex,imi pare tare rau ca trebuie sa treci prin situatzia asta nepalcuta si frustranta!
Imi place insa cum te "incurajeaza"colegele de forum,ce si cum ar fi facut ele,adica vezi...tu nu esti in stare!
Situatzia nu numai ca este frustranta dar si incorecta!
Kokiy,am iontzeles ca vorbesti din interior,iar intrebarea mea te rog sa n-o iei personal!Soferii care livreaza marfa cum o dau in primire?
Adica intra cu frigiderul in casa omului,il "trintesc" pe hol(sa n u mai spun ca am auzit cazuri,e drept ca nu stiou daca de la firma asta cind spuneau ca ei nu-s obligatzi sa duca frigiderul la etaj)si-tzi intind actele de predare sa le semnezi sau incep sa desfaca ambalajul in fatza clientului si sa verifice impreuna,ei stiind care sunt hibele-vezi rafturile de sticla de exemplu,sa insite acolo?
Eu cred ca clinetul chiar ar trebui multzumit si protejat si nu aruncat de colo -colo!Ma indoiesc ca adialex si-a rupt cu buna intentzie respectiva rotitza!
Cind mi-am cumparat canapeaua,mi-a fost livrata acasa,cu sifonierul la fel s-a procedat,nu sta nimeni linga tine sa le desfaci,daca tu constatzi ca exista vreo defectziune-mie mi s-a inztimplat la fotoliu si canapeau de 2 locuri,reclami si itzi sunt inlocuite daca reclamatzia a fost in mai putzin de 24 de ore!
Dana
www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit


kokiy spune:
adialex, ai procedat exact cum ar proceda oricine care nu are legatura directa cu sistemul ...din pacte cei de la Domo,implicit magazinul, nu are cum sa suporte cheltuiala reparatiei pentru ca este un produs venit din depozit(din cauza asta spun ca se putea proceda la refuzarea pe moment)...da,esti indreptatita sa ceri un discount la magazin pentru a acoperi daunele reparatiei ...spune-mi te rog de la ce Domo ai cumparat-o ,ti-am spus ca incerc sa te ajut si poate rezolvam ceva si cu service-ul ,sa grabeasca reparatia ,de fapt inlocuirea piesei cu defect...
Dana,din pacate pe procesul verbal,o sa cer unul ca exemplificare la colegi si va arat ce contine ,sunt scrise cateva paragrafe care scot din culpa transportatorul daca PV este semnat de client ...din pacate lumea pleaca urechea la ce-i insira soferul, uitand de fapt sa citeasca PV,se uita la suprafata ,da repede o semnatura si pe urma vine in magazin si face o reclamatie ... eu nu contest ca adialex are dreptate,dar politica interna are f. multe chichitze si nu poate seful de magazin sa schimbe produsul ca asa vrea el sau ca e un bun samaritean si incearca sa inteleaga clientul ...din pacate si acel angajat(sef magazin) nu poate suporta pe barba lui cheltuielile schimbarii unui produs,de la stapinire sunt scrise anumite reguli ,iar el le respecta ...nu neg ca se poate implica mai mult in a rezolva cumva problema clientului nemultumit,dar nu toti au un bun simt,si daca stiu ca sunt acoperiti poate nu-i intereseaza,sper ca m-am facut inteleasa
adialex, da-mi mai multe amanunte sa incerc sa te ajut ...exact magazinul de unde ai cumparat si service-ul pe care l-ai contactat ...spune-mi si ce firma este produsul ,ce brand/ pentru ca fiecare furnizor are si el procedee interne
******************************
Promo 50%


andacos spune:
Kokie,eu aici spun ca este problema!
deci felul cum este conceput procesul verbal de primire-din ce spui tu,scot transportatorii din cauza,seful de magazin nu poate schimba produsele...ma rog din anumite motive,deci in concluzie...clientul este cel care are de suferit!
Aici trebuie sa se lucreze,pentru ca de fapt clientul este in mijlocul acestui cerc si el este cel care trebuie s afie multzumit!
Dana
www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit


adialex spune:
kokiy, ai pm, multumesc!
andacos, livrarea s-a facut pe hol, persoanele care au livrat au stat la lift pe picior de plecare, sotul meu s-a uitat putin la produse sa nu fie zgariate, le-a dat ,,bacsisul'' si au plecat ; cam asa se face livrarea; pe procesul verbal scrie ca eu constat ca nu are defectiuni de natura fizica, sau ceva de genul,deci eu semnez ca nu este zgariat, lovit, nu ca cineva mi-a testat masina si functioneaza.
