Fluturasi de martie-aprilie 2011 (29)

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ilinca77 spune:

Nu stiu daca va este de vreun ajutor pentru racelile voastre, eu am fost racita acum 2 saptamani cu febra peste 38 si nas infundat si m-am tratat cu ceai de lamaie cu miere si in plus faceam gargara cu apa foarte sarata dimineata si seara inainte de culcare. Febra am avut numai intr-o zi si atunci am fost la serviciu, dar n-am rezistat pana la sfarsitul programului, a urmat weekendul si am bagat somn la greu si apoi mi-am revenit.

10+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxy_s spune:

ilinca pai si de ce mergi abia in noiembrie? la 12 saptamani nu te-a chemat? pana atunci nu mergi deloc? oooo, pai tare greu este asa.

S-a intamplat minunea mult asteptata16+

Mergi la inceput

moasa mi-a explicat ca aici, daca nu sunt probleme medicale sau varsta mamei peste 35 de ani, primul eco se face intre 18 si 20 de saptamani. Eu, multumesc lui DD nu am avut nici un fel de probleme, in afara de raceala recenta de care mi-a zis sa nu-mi fac probleme ca cica nu-l afecteaza pe bebe, n-am avut nimic. Simptomele obisnuite din sarcina le am dar nu ma deranjeaza foarte tare, asa ca tot ceea ce am de facut e sa astept pana fac 18 saptamani.

10+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deea99 spune:

Ilinca cum m-am trezit am facut gargara cu sare , ca nu mai puteam...dar cu sare imi e cam frica sa nu scap pe gat ca doamne fereste provoaca avort
o sa fac cu bicarbonat de sodiu dar astepot sa imi cumpere acum sotul cand vine de la scoala

cu ce imi mai alin durerea este mierea cu lamaie de care a zis si Alina.n

curaty o lamaie de coaja..o tai feliute subtiri si apoi pun miere in castron si pisesz cu o furculitza...iese un sirop gros ....
am mancat deja 2 1/2 lamaii de iewri pana azi asa..acum ma gandesc sa nu fie prea multa miere si lamaie