Burtici cu ursuleti de nov - dec 2010 (105)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns misticgirl spune:

Citat:
citat din mesajul lui beatrice75
Ia in considerare faptul ca si a doua nastere va fi mai mult ca sigur cezariana(nu neaparat, vezi cazul Alinushcai), dar de cele mai multe ori asa este si ca nu poti avea mai mult de 2 copii.

Intr-adevar, dupa cezariana exista posibilitatea unei nasteri narturale daca doctorul este de parere ca nu exista riscuri si daca viitoarea mamica doreste. Eu, de exemplu, nu-mi doresc sa nasc natural. Dar, dupa o prima nastere prin cezariana poti avea cati copii doresti, nu numai 2.Asa mi-au spus 3 doctori pana acum si nu cred ca sunt nebuni Medicina a evoluat si nu mai suntem in timpurile in care cdupa cezariana urma neaparat o cezariana si nu puteai face decat 2 copilasi.

Claudia 30+ si Nicholas (25.11.04)
http://community.webshots.com/user/misticgirl

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corinaica spune:

si eu tot trei copii vreau. cel mai tare ma da pe spate replica "unul si bun"
fetelor care va simtiti rau, odihniti-va mult.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sashenka_h spune:

beatrice gandeste poztiv si o sa vezi ca se poate ...eu nu aveam voie sa fac copii deloc ptr ca am avut o boala nenorocita si am 10 operatii la cap si uite-ma ce fericita sunt ca vine si al treilea...asa ca tinem pumnii . nu zic ca este foarte greu dar cand ii vad cum zambesc si ce veseli sunt si cat de mult ma iubesc amandoi crede-ma ca nu mai conteaza nici noptile nedormite, nici colici, nici dinti, nici zbuciumul cand sunt bolnavi si stau si ii pazesc. ei sunt ratiunea mea de a trai si crede-ma ca nu pot sa-mi imaginez cum am putut trai fara ei inainte de ai avea. cel putin asa sunt eu...
ukume...
ana imi pare rau ptr tot ce ti s-a intamplat, si sper sa treaca toate cat mai repede si la multi ani ptr ieri cu intarziere.