Sensiblu

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns sdcristian spune:

si dacainchidea bonul tot putea sa iti accepte cardurl, daca avea interesul sa fie de treaba

stiu ca am mers la un mom dat la help net, inainte sa nasc, si am cumparat vreo 30 de chestii. cum nu am zis ca platesc cu card mi-a incasat pe o casa, apoi cand a vazut ca am cardul, a sters fiecare produs de pe casa respectiva si mi-a incasat pe alta, unde avea epos. asta zambindu-mi si cerandu-si scuze ca ma face sa astept. cine e amabil e amabil.

in general nu merg in locuri unde stiu ca sunt vanzatoare din astea intepate, care parca iti fac un maaare favor daca te servesc, au unele o fatza de zici ca le deranjezi de la cine stie ce activitte ultra-importanta, gen salvatul planetei, si te fac sa te simti ca un rahat.

6+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns AngeliquedeS spune:

Sunt cu totul de acord cu voi. ce-i drept, pana acum nu am avut nicio pb le ei. Un singur incident am avut cu o farmacista f tanara de la centrofarm care vorbea foarte sictirita si de sus la toata lumea, exact cum spunea Xio de cele doua. Doar ca atunci nu eram labila psihic ca acum si am pus-o la punct cu foarte mult talent si eleganta...

reclamatie le-am facut pe site in aceeasi zi, sunt foarte curioasa cand si daca voi primi raspuns de la ei.



Barfe

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns natalia_nica spune:

Citat:
citat din mesajul lui roxanaavram

In mod clar ea s-a grabit si a inchis bonul, fara sa astepte sa vada modalitatea de plata. Dar, eu din cate stiu, se poate modifica si asa ceva. Sper sa nu vorbesc o prostie, dar am vazut la Cora cand in urma unui prost calcul al cumparatorului acesta nu avea bani sa plateasca tot, iar casiera a chemat sefa care avea parola necesara si a modificat bonul, renuntandu-se la produsele pe care tipul nu le mai vroia ca sa incadreze in bani. Nu stiu daca e relevanta info, dar cred ca deja incheiase bonul casiera caci altfel ar fi putut trece pur si simplu cu minus obiectele respective si se scadeau pur si simplu din total.

Iti dau eu niste informatii exacte (stiu cu ce se mananca aproape tot ce tine de casele de marcat). Un casier nu are voie sa incehie un bon pana cand nu tine in manuta lui/ei modalitatea de plata (cash, chitanta de card semnata de client, tichete cadou/de masa etc.). Din momentul in care s-a inchis bonul (asta fiind atunci cand casa de marcat il "scoate") nu se mai pot storna produse pe el, DAR se poate oricand face retur. In cazul tipului de care povestesti tu, cu siguranta bonul nu era inchis, iar casiera a chemat sefa pt ca, in mod normal, in cam toate super/hipermarketurile nu se poate storna un produs de pe bon decat cu acordul sefului (care are un cod de acces sau o cheie). Oricum, in cazul descris de AngeliquedeS, casiera nu avea de ce sa inchida bonul inainte de a avea fizic dovada platii cu orice modalitate. Iar daca a gresit si a inchis totusi bonul, nu e un capat de tara, exista rezolvare pt orice fel de problema. Asa ca, AngeliquedeS, in locul tau nu ma duceam sa caut un bancomat, ci ceream sa fie chemat in acel moment seful de magazin/seful de tura. Si cred ca ai facut f bine ca ai reclamat-o. Cum spunea cineva intr-un post anterior, reclama proasta poate face f mult rau, asa ca eu sunt convinsa ca sefii ar vrea sa stie despre astfel de incidente petrecute pe tarlaua lor...

Sorry de postul prea lung, dar acum se vorbeste pe limba mea



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ayla21 spune:

Citat:
citat din mesajul lui sdcristian

si dacainchidea bonul tot putea sa iti accepte cardurl, daca avea interesul sa fie de treaba

stiu ca am mers la un mom dat la help net, inainte sa nasc, si am cumparat vreo 30 de chestii. cum nu am zis ca platesc cu card mi-a incasat pe o casa, apoi cand a vazut ca am cardul, a sters fiecare produs de pe casa respectiva si mi-a incasat pe alta, unde avea epos. asta zambindu-mi si cerandu-si scuze ca ma face sa astept. cine e amabil e amabil.

in general nu merg in locuri unde stiu ca sunt vanzatoare din astea intepate, care parca iti fac un maaare favor daca te servesc, au unele o fatza de zici ca le deranjezi de la cine stie ce activitte ultra-importanta, gen salvatul planetei, si te fac sa te simti ca un rahat.

6+

In Help Net fetele se poarta mereu foarte frumos, in orice oras as fi fost, am fost multumita 100%.
In schimb in Sensiblu nu imi place deloc, asta sa ma alatur si eu reclamei proaste. Chiar daca nu am avut incidente, am ramas cu un gust amar de felul cum trateaza de sus clientii. Intru in Sensiblu doar pr produse pe care numai acolo le gasesc. In rest prefer Help Net (si chiar sunt client fidel si fac vanzare mare, pt ca imi plac mult produsele lor cosmetice).


www.glitter-graphics.com/users/monika21m" target="_blank">Monica, mami de Claudiu si Luana - raza mea de soare
Adun cioburi de fericire. Poate candva isi vor da mana.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sdcristian spune:

ayla eu nu generalizez, ca sensi blu avem 2 in oras, in prima sunt 2 intepate, in cealalta sunt foarte foarte draguti. evident merg doar in a doua, ca imi convine ca e in kaufland unde mergem oricum.

6+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns AngeliquedeS spune:

Ieri dupa amiaza m-au sunat de la Sensiblu Buc sa isi ceara scuze in numele firmei, mi-au spus exact ceea ce am disutat si noi, ca e exclus sa nu imi accepte mtodele alternative de plata chiar si dupa inchiderea bonului, lasand la o parte faptul ca eventual trebuia sa ma intrebe inainte sa stie ce buton sa apese. Mi-au spus ca farmacista a fost penalizata. Chiar imi pare foarte rau pentru ea, dar este inacceptabil felul in care s-a purtat si m-a facut sa ma simt.



Barfe

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxanaavram spune:

Bravo.
Sa nu iti para rau decat nitelush - ca factor uman. Iar eu sincer penalizam si seful direct cel putin ii dadeam un avertisment caci inseamna ca nu a instruit-o corespunzator sau nu a monitorizat-o corespunzator. Daca toti cei care lucreaza cu publicul ar fi constienti ca sunt platiti nu doar pentru a sta in spatele unui ghiseu / unei tejghele / unui telefon si sa isi faca treaba ci si pentru a fi oameni - lucrul este valabil si pentru patroni / directori care ar trebui sa pune accent si pe amabilitate cand instructeaza personalul, atunci lucrurile s-ar mai imbunatati.

Eu chiar lucrez intr-un serviciu de Customer service si am target de indeplinit inclusiv la modul cum discut cu clientii si mi se monitorizeaza la modul cel mai serios inclusiv tonul pe care il folosesc, chiar si in discutiile cu colegii de birou sau chiar de companie. La inceput mi s-a parut putin aiurea, fiind venita din sectorul bugetar , insa am realizat ca lucrurile merg mult mai bine asa, si nu exista discutii aiurea nici macar intre colegi. Toata lumea trage adanc aer in piept daca e nervos si abia apoi pune mana pe telefon. Iar daca avem de a face cu un client care vb aiurea il rog frumos sa astepte sa ii fac legatura cu seful direct si am rezolvat problema.

Ma bucur ca macar la nivel declarativ ai o satisfactie pentru nervii provocati atunci. Asa e si normal.
O zi buna.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anca81 spune:

Am avut si eu o experienta neplacuta cu farmacistele Sensiblu - sotul meu a cumparat un produs, ajuns acasa mi-am dat seama ca nu era ceea ce aveam nevoie, m-am dus inapoi cu bonul de casa si evident cu produsul cerand sa fie schimbat cu altceva (costase 100 ron) si au refuzat. Mi-au spus ca nu pot storna vanzarea etc etc sa-l las la ele si daca se vinde ma suna sa-mi returneze banii. Am trimis mail la sediul lor si n-am primit niciun raspuns, acum chiar imi pare rau ca nu am mers la protectia consumatorului, a trecut insa ceva timp de atunci. Asa ca no comment. Prefer Dona sau HelpNet.

Carla & mami

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RHYANNA spune:

angeliquedes
iubita n-ai stiut sa i-o spui de la obraz greseala a fost numai a ei ce nu te-a intrebat modalitatea prin care poti plati
daca a scos bonul pe plata cash trebuie sa dea declaratie la sfarsitul zilei ca va avea diferente de pe cash pe card
dar este o totala impolitete din partea ei (mai ales ca a vazut ca ai card auriu)-deci ai mai cumparat multi ani de la ei-sa-ti spuna ca te intelege ca esti obosita

cred ca i-as ficerut pe loc telefonul farmacistei sefe


TRAIM IN ROMANIA SI NE PLECAM CAPETELE CELOR CE SUNT PLATITI DIN BANII NOSTRII!!!!!!!!!!!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Burtocika spune:

Citat:
citat din mesajul lui AngeliquedeS

Chiar imi pare foarte rau pentru ea, dar este inacceptabil felul in care s-a purtat si m-a facut sa ma simt.


Adica dupa cat te-a plimbat dupa 2 bancomate si dupa condescendenta cu care te-a tratat tie iti mai pare si "foarte rau pentru ea?" De ce ?
Poate pentru ca realizezi ca nu intelege de ce a fost penalizata ... poate ca ar trebui sa i se si explice ...

*****************************
www.goblenpartner.webs.com" target="_blank">mai coase cineva goblen ?
www.dealemele.webs.com" target="_blank">cartile copilariei mele

Mergi la inceput