Sensiblu

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Si mie mi s-a intamplat parca tot la o farmacie sa scot cardul dupa ce farmacista a batut acolo ce avea ea de batut , dar a spus "of, platiti cu cardul?" eu am spu ca da si am intrebat daca este vreo pronlema iar ea mi-a spu la fel de frumo ca nu , doar ca trebuia sa setez nu stiu ce inainte.


Pe mine ma calca pe nervi 2 farmaciste tinere de la Catena din Piata Unirii. De 2 ori am fot acolo si de 2 ori ironia lor a trecut de cotele bunului simt.
O data era povestea cu gripa porcina, eu eram cu imunitatea mai la pamant,stateam prin spitale samd; intru si le intreb la ce pret au Vit C fiole. Ma intreaba una razand "dar pt. ce ?" , eu ii spun ca pt. injectie, ca am imunitatea scazuta. Ele incep sa rada uitandu-se una la alta si imi spun ca n-are rost si ca ce, mi-e frica de gripa porcina bla bla bla bla.
Altadata m-am dus cu o reteta si i-am spus in locul unui medicament de acolo sa-mi dea altul, exact acelasi lucru dar produs de o alta firma, ea ma intreaba
"ce are toata lumea cu med. asta, ca toti mi-l cer" , ii spun ca am inteles ca e mai ok , ea se uita la mine compatimindu-ma si-mi spune ranjind ironic "asa ceva nu exista", ca n-am mai stat sa ii spun ca difera medicamentul de la o companie la alta. Si dupa ce se tot intreaba care e faza ,cealalta ii spune plictisita rau
"e mai ieftin, draga".
era mai ieftin cu 2 lei max.

***Fur is for petting**
http://www.flickr.com/photos/greecky/?saved=1

http:/www.4animals.ro/ajuta.html/ www.adoptiicaini.ro www.adoptiipisici.ro
www.accesoriisihaine.blogspot.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Iasmin08 spune:

Citat:
citat din mesajul lui dicirstea



De mult timp Constanta este al doilea oras ca marime al Romaniei, iar potrivit Wikipedia, portul Constanta este al 4-lea din Europa.


CAPRA CU 2 IEZI


mamica lui Matei Constantin (21.05.2007) si a lui Theodor Cristian (03.06.2009)

MINUNEA MEA

www.flickr.com/photos/11558563@N06/" target="_blank"> A DOUA MINUNE 2

A DOUA MINUNE

www.animalutze.com/umanitare/bb-darius/index.php" target="_blank">Ajutati-l si pe Darius!




Si tot wikipedia zice la fel de Iasi... Pas de mai crede....

Conform datelor recensamantului din 2002, Iasi numara 320.888 de locuitori si era astfel al doilea oras ca marime din Romānia. (citat din Wikipedia...)




AngeliquedeS, nu trebuie sa te superi, remarca mea era scrisa atat de mic tocmai ca sa nu te enervezi... In rest vis-a-vis de intamplarea ta, mi-am spus parerea cu un scris normal, fara sa il fac mic ca offtopicul degenerat...
Iarta-ma, departe de mine de a minimaliza frustrarea ta. Desi daca ar fi sa te uiti la multitudinea de subiecte de pe forum, al tau e doar o picatura in ocean.. in oceanul frustrarilor din Romania. Pe mine subiectul tau nu ma face decat sa nu mai calc in Sensiblu si atata tot. Nu e genul meu sa ma cert cu precupetele care vand- de la lenjerie la rosii in piata, sau medicamente la tejghea.

Iasmin, mama de strengar de 8 anisori

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns OrianaAlina spune:

Intr-adevar Xio, excipientii modifica calitatile curative ale unui medicament (intr-o anumita masura). Mi-a zis-o si mie medicul meu de familie si la fel am zis si eu farmacistelor care ma intrebau de ce doream alt medicament decat cel de pe reteta.

Pasami-te, in zilele noastre medicii nu mai au voie sa ne recomande cele mai bune medicamente ci numai acele medicamente care se afla pe o grila aprobata in prealabil de Ministerul Sanatatii. E o intreaga politica in spatele acestor masuri...
Si cateodata te doare capul nu alta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fomalhauti spune:

Si eu sunt fan Sensiblu (si am, ca si tine, card auriu). Dar si eu am patit din cand in cand cate ceva cu ei...Dar numai din cand in cand...De exemplu, am intrebat la o farmacie Sensiblu daca putem cumpara vaccinul copilului cu "tichete cadou". "Da, puteti cumpara orice din farmacie cu tichete cadou." Nu am cumparat atunci, ne-am gandit sa nu "plimbam" vaccinul. Exact cand mergeam la medic (programati), sotul meu a oprit masina langa o farmacie Sensiblu (alta decat cea unde intrebasem initial), eu am ramas cu bebe in masina si sotul meu s-a dus sa cumpere vaccinul. Cand a vrut sa plateasca i s-a spus ca nu poate cumpara cu tichete cadou decat cosmetice. Nu stiu daca facusera bonul, oricum noi chiar nu aveam bani, nici cash, nici pe card. Norocul nostru ca in Bucuresti farmaciile sunt una langa alta. Ne-am dus la alta farmacie (tot Sensiblu) si acolo sotul meu a cumparat vaccinul cu tichete.

In general nu merita sa te enervezi (daca poti) si cea mai buna sanctiune pentru un magazin este sa nu mai intri in el. In general exista alternative. De exemplu eu nu mai cumpar de la magazinele si chioscurile de ziare unde vanzatorii obisnuiesc sa nu dea restul complet (bine, de la 10 bani in sus). Un alt magazin de la care nu mai cumpar este unul unde vanzatoarea mi-a recomandat la un moment dat un produs care s-a dovedit a fi de foarte proasta calitate. Teoretic este posibil ca ea sa fi fost de buna-credinta, dar eu nu cred. Daca a fost de buna credinta atunci inseamna ca cei mai multi oameni sunt multumiti de magazin si de sfaturile ei si faptul ca eu nu mai intru acolo nu are importanta pentru magazin. Daca insa vanzatoarea recomanda mai multor clienti produse de proasta calitate (avand un profit personal de la asta) si mai multi clienti fac ceea ce fac eu, atunci incepe "sa se simta".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crissteo spune:

Eu rar " fac gura" in magazine si asta numai cand nesimtirea intrece limitele cu muuult. Dar cand s-a intamplat, am reactionat, nu mi se pare normal ca pentru banii pe care ii muncesc si ii dau sa nu am servicii decente.Si dupa multe dati in care nu comentam mai nimic, deh, sa fiu o doamna, sa nu incep cu " tatisme", acum incerc in ordine; spus vanzatoareai ca daca nu e nimic specificat pe undeva sa pot vedea e treaba ei sa ma anunte daca are vreo regula speciala care o impiedica sa-mi vanda produsul, apoi cerut cu seful magazinului, apoi reclamatie cel mai des pe mailul companiei, in care expplic ce s-a intamplat si ce astept de la ei. De ce sa ma enervez, sa plang, sa tip la copil sau la sot, sau sa ma gandesc nu stiu cate zile dupa la ce s-a intamplat, de ce sa nu-i scutesc si pe altii sa pateasca asa, cu parere de rau pentru vanzatoare- ca paote avea efecte asupra carierei ei reclamatia mea-dar cred ca la asta trebuie sa se gandeasca ea cand vorbeste cu un client.

38+ Albert Simon si mami de Teo( 27.04.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns roxanaavram spune:

Buna AngeliquedeS. Imi pare rau pentru situatia prin care ai trecut. Asa reactionam si eu cu vreo 10 ani in urma pana in momentul in care am avut ocazia sa particip la servici la niste cursuri de "bune relatii cu clientii" predate de Pricewaterhousecopper. Nu vreau sa par nu stiu cum cu acest comentariu insa am invatat acolo ce inseamna publicitatea negativa facuta de un singur client nemultumit in ceea ce priveste serviciile unei companii. Iar, acei patroni / sefi de puncte care au putina educatie sunt constienti de acest lucru. Asa ca de atunci nu ma mai enervez, ci actionez exact cum a zis cealalta mamica dinaintea mea: daca nu am de ales si nu pot pleca imediat din magazin, chem imediat seful si discut cu el. Si crede-ma ca am rezolvat mult mai lejer si relax situatia. Oricum, in magazine de genul, chiar daca rezolv pe moment, nu mai calc never. Caci, e uneori si o problema de management si atunci evit astfel de momente pe viitor.

Tu ai avut perfecta dreptate in acea situatie si nu trebuia sa platesti cu nervi greseala duduii respective. In mod clar ea s-a grabit si a inchis bonul, fara sa astepte sa vada modalitatea de plata. Dar, eu din cate stiu, se poate modifica si asa ceva. Sper sa nu vorbesc o prostie, dar am vazut la Cora cand in urma unui prost calcul al cumparatorului acesta nu avea bani sa plateasca tot, iar casiera a chemat sefa care avea parola necesara si a modificat bonul, renuntandu-se la produsele pe care tipul nu le mai vroia ca sa incadreze in bani. Nu stiu daca e relevanta info, dar cred ca deja incheiase bonul casiera caci altfel ar fi putut trece pur si simplu cu minus obiectele respective si se scadeau pur si simplu din total.

Sper sa nu mai ai parte si de alte experiente de acest gen. ca sa iti infrumuseteze ziua.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

Citat:
citat din mesajul lui dicirstea


De mult timp Constanta este al doilea oras ca marime al Romaniei, iar potrivit Wikipedia, portul Constanta este al 4-lea din Europa.





tot off - de mult timp poate, in ultima vreme nu:

http://www.zf.ro/prima-pagina/topul-oraselor-din-romania-3086105/

(intre zf si wiki aleg totusi zf).

on topic nu prea stiu ce sa zic - incerc sa-mi amintesc in ce moment al "tranzactiei" eram intrebata in sensiblu cum platesc, dar in niciun caz n-am patit vreodata asa ceva. (am folosit timpul trecut deoarece in ultimii ani am intrat extrem de rar intr-un sensiblu, dar nu din motive de boicot, ci pentru ca mi-e mult mai la-ndemana farmacia de langa firma).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alex@Sara spune:

Noi avem card de angajat Sensiblu,facem 99% din cumparaturile necesare din farmacii din sensiblu Carrefour Colentina,ne cunosc toate farmacistele si tot am mai patit cate una,ultima,cea mai recenta e ca am luat laptele pt copii,niste ser fiziologic,gentamicina fiole si mai Zyrtec,dar Zyrtec-ul numai pe bon,ca in plasa nu a fost.Si serul,desi imi trebuiau vreo 6-7 fiole de cate 5 ml,tatnti mi-a dat dealea romanesti,in fiole de sticla,de 10 ml,desi stia ca noi cumparam numai deala la fiole de plastic.O sa revin si cu alte povesti despre sensiblu...

Luminita,mami de 3 nazdravani:
tero Stefan-Alexandru 02.09.2005
shoricica Sara-Maria 30.05.2008
trompetzica Daria-Ioana 03 08 2009

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danitin spune:

Vezi ca cei de la Sensiblue au un nr de telefon pentru relatiile cu clientii, care se poate dovedi foarte folositor in asemenea cazurii. Cand Lori era foarte mica iar eu foarte paranoica, si cu banii groaznic de strict numarati, am cumparat de la Sensiblue un marsupiu, cum ii mai zice - nu-mi vine in minte acum, chestia aia de-ti porti copilul agatzat pe piept. Aveam de ales intre 2 variante. Una mai scumpa, cred ca Chico era, dar care arata foarte sigura, si alta, roz - o mai am si acum, care mi se parea cam prea fragila. Am cerut sfatul farmacistei si, logic cred, mi-a recomandat-o pe cea mai scumpa. Am luat-o si, cand am ajuns acasa, am constatat ca Lori salivase pe o bretea, de pe care s-a luat vopseaua, asa ca copilul era manjit la gura cu culoare bleumarin. Am facut ca toti dracii, mi se parea inaceptabil sa se intample asa ceva, daca inghitea colorantul? Paranteza off topic: daca sare cineva in sus ca asa ceva nu se putea intampla, am percizat ca eram intr-o perioada paranoia post-natala in care orice mi se parea un atentat la siguranta copilului. Inchei paranteza. M-am intors la farmacie cu jalba in protzap. Am auzit tot felul de explicatii, de la faptul ca li se pare putin probabil ca de la saliva copilului sa se fi intamplat beleaua, pana la faptul ca nu e responsabilitatea lor. Am sunat la nr lor pt clienti si, a doua zi, am fost sunata de ceva responsabil de la centru, am povestit ce s-a intamplat, am primit scuzele de rigoare si o gramada de optiuni: returnez, iau altul si primesc diferenta de bani, etc. Pana la urma l-am luat pe ala mai ieftin si, cu titlul de scuza, am primit ceva produse promotionale pentru bebe. Poate n-ar fi rau sa suni si tu sa semnalezi cele intamplate....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana_23 spune:

Citat:
citat din mesajul lui OrianaAlina

Intr-adevar Xio, excipientii modifica calitatile curative ale unui medicament (intr-o anumita masura). Mi-a zis-o si mie medicul meu de familie si la fel am zis si eu farmacistelor care ma intrebau de ce doream alt medicament decat cel de pe reteta.

Pasami-te, in zilele noastre medicii nu mai au voie sa ne recomande cele mai bune medicamente ci numai acele medicamente care se afla pe o grila aprobata in prealabil de Ministerul Sanatatii. E o intreaga politica in spatele acestor masuri...
Si cateodata te doare capul nu alta!

Nu cred intr-un destin care le este harazit oamenilor indiferent de ceea ce fac. Cred intr-un destin care le este harazit daca nu fac nimic.


Referitor la recomandarile farmacistelor. Daca te duci cu reteta compensata, da, trebuie sa iti dea varinata de pe grila aprobata insa daca vrei sa iei ceva la liber cu siguranta iti vor recomanda produsul pe care au ele interes sa il vanda. Si cand zic asta ma refer la pret mai mare comparativ cu produse similare (ca sa le iasa CA la sfarsitul lunii), bonusuri de la la producatori/distribuitori, data de expirare, stoc mare in farmacie, etc.

sorana 27+ cu

Mergi la inceput