Viitoare mamici de Septembrie-Octombrie 2010 (116)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mari78 spune:

Multumesc fetelor ! Sa ajungem toate cu bine la 40 saptamani si sa avem bebelusi sanatosi.

Chichiuta,te inteleg, pe caldurile astea, pepenele e numai bun. Eu sa stii ca mananc si am mancat bine toata sarcina, nu am abuzat, dar zic eu ca am mancat sanatos, cu mici exceptii.Si bebelusa tot mai mititica este, dar abia acum, in ultima luna ia in greutate. Noi aveam la aproape 33 saptamani, 1994 grame. Tu vitamine iei ?
Ana, bucatelele mici de finet le poti folosi si pentru bebita, sa o stergi la gurita cand regurgiteaza.

Mari si Teodora Maria (26.03.2006) si 34+ cu Anca Ioana
http://www.flickr.com/photos/10472485@N02/
Poze noi aici http://picasaweb.google.com/marianabatrinu/TeodoraBatrinu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns botosel452 spune:

Ana, dar la ce spital a nascut vara ta?
ce idioti sunt unii medici. Parca ar "lucra" cu roboti, nu cu oameni sau,si mai mult, femei insarcinate.

Valentina 30+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns chichiutza spune:

Liliana nu stiu exact cum e treaba cu tutuitul, cred ca fiecare se simte mai bine-ntr-un fel! Eu de exemplu imi tutuiesc cei mai dragi pacienti, evident cu voia lor! Si ele ma pot tutui dar de obicei nu ma intreaba sa afle daca au voie sau nu! Pot sa spun din experienta ca oamenii pe care-i tutuiesc si cu care vorbesc mai deschis si mai mult, tind sa fie mai relaxati si sa ma sune mai deschisi cand au vreo problema. Pe mine personal ma enerveaza medicii care iau femeile in varsta cu mamaie!

Cristina 30+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana_23 spune:

Citat:
citat din mesajul lui ddanagh

Ana multumesc.