Hipospadias (14)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns andreea_71 spune:

Am revenit si eu.

Azi am fost la control la Panduri, cum stabilisem cu dl Voinescu, si ne-a zis ca este ff bine, sa revenim dupa 3 luni. Medicul a fost ff amabil la telefon iar azi, l-am regasit foarte cald si foarte zambitor, desi, fiind de garda, tocmai iesise dintr-o operatie, doar de cateva minute. Sunt f uimita cu un medic iese din operatie calm, cu o atitudine chiar eleganta as putea zice [ca intr-o pauza de conferinta], adica total opus de cum vedeam eu in filme, cu medici iesind epuizati, obositi, apasati de complexitatea operatiei.

Cum vad eu situatia actuala:
- glandul este f bine, rozaliu, deloc umflat, e f bine.
- Preputul s-a mai desumflat, dar nu complet, adica mai este undeva pe dedesupt uun picut mai gros, dar nu mai este rosu sau vinetiu. Medicul ne-a zis ca este in "grafic" si ca sigur se va desumfal complet.
- Dureri la pisu nu a mai avut deloc bebisor, de imediat a 2-a zi dupa a 2-a interventie de 20 min, cu incizia facuta pentru relaxarea glandului.
- am intrebat dc va mai fi nevoie de vreo operatie, si mi-a zis zambind: NU :).

Ce mai am de facut:
- sa imi aloc 1 zi de stat fara pampers pentru a mai vedea exact pe unde face pisu [adica stiu ca face prin varf, dar nu imi strica sa vad cu ochii mei] :);
- sa mergem la control peste 3 luni; mi-a sunat f linistitor acest 3 luni, stiti cum este, cu cat te cheama la control mai departe, cu atat esti mai aproape de finalizarea si rezolvarea problemei;
- sa termin de scris o carte [singura mea carte, inceputa de ceva timp] si un exemplar sa il fac cadou acestui medic.
- sa incerc sa fiu mai activa aici, pentru ca si alti parinti au nevoie de orice sfaturi/pareri, asa cum si eu am avut.

Va multumesc inca 1 data!

iulia, sigur, poti sa imi scrii oricand, la adresa de mail uendi.mica@yahoo.com

Va pupam pe toti.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana.salo spune:

Buna,