Burtici cu ursuleti de nov - dec 2010 (70)
Raspunsuri - Pagina 10
mirunam spune:
Gabriella,capsorul mai mare nu inseamna neaparat hidrocefalie, poate asa este el la acest moment. O sa vezi ca nu toate masuratorile dau aceiasi varsta a sarcinii, in plus poate asa este conformatia lui, depinde foarte mult si de conformatia voastra. Eu pot purta cu succes sepcile copilului diferenta fiind foarte mica, desi are 7 ani . Daca era ceva suspect se vedea mai mult de atat.
Letzy, nu putem judeca, trebuie sa fie tare greu sa alegi aceasta cale fara sa mai tii cont de copilas insa, e ceva ce trece de logica. Si eu sunt socata, ma uit la toate emisiunile si nicio explicatie nu mi se pare suficienta decat o eventuala boala grava... Pana la urma sunt toate speculatii.
MIRUNA cu Emanuel Alexandru si Iustin Adrian 23 +
ALEXA1985 spune:
Ba da. Sunt mai multi medici specializati pe eco. Eu am pe data de 20 la Simionescu Anca.
Citat: |
citat din mesajul lui julyjuly Beatrice, Din ce am citit din mesajele fetelor cea mai recomandata e dr Veduta, insa eu nici macar nu am intrebat cine imi face ecografia. De fericire ca pot sa fac eco gratuit, am omis sa intreb. Oricum e posibil sa le faca doar ea aceste eco la Filantropia, nu cred sa fie multi doctori specializati pe astfel de ecografii. In plus, pe site vad ca e singura de la sectia de Obstetrica cu specializare pe acest gen de ecografie. Multa sanatate ! july 20+ |
22+
celesta spune:
citat din mesajul lui gabriella1 acum 3 s urlam ca am risc mare la sindrom down. am repetat testul de 2 ori si a iesit bine. azi am fost la echo, bb bine , pana-mi spune dr ca are capusorul ca ptr 21 s. dar ca totul e ok, va fi mai inteligent si din clipa aia s-a declansat paranoia. sa nu fie, Doamne fere, hidrocefalie ... pana la morfo de 22 s ma apuca disperarea voi ce credeti? puteti intreba pe dr vostru ? pana n-o iau razna de tot..... Gabriela 18+ "Stelele care cad nu pier, Stelele care cad se duc pe un alt cer" |