Redoutistele sfideaza speculantii romani (180)
Raspunsuri - Pagina 16
manucu spune:
Va rog sa-mi spuneti daca masurile pt incaltaminte de pe kiabi se potrivesc cu marimile noastre. Mihnea poarta 24, si oscilez intre 24 si 25.
Multumesc.
mamica lui Mihnea-Gabriel (15.09.2008) si 24+
danadc spune:
Buna. Pentru masurile incaltarilor de la Kiabi cred ca ar trebui sa masori talpa (asa cum indica ei in tabel pe www.kiabi.fr). Eu asa am procedat si am mai pus de la mine 0.5 cm. Incaltarile i-au venit f. bine cam intr-o luna. (vorbesc despre un copil de un an si opt luni cand le creste piciorusul repede). Dar m-am orientat bine dupa tabelul lor.
Amira poarta acum la incaltari de la Ortopedia 23, La Z i-am luat tenesi 25 (si ii vin) si la alte firme (cele mai multe) un 24. Deci numerele sunt irelevante. Ori te duci cu piciorul, ori masori.
Ioana13 spune:
Hallo! CVe mai shopinguiti?
Un site.... nu stiu nimic despre el, se pare ca livreaza si in Ro, contra a 25 euro.
http://www.offershoper.com
Ioana mama de Patrick Alexandru (01.06.2007)
ChrisDun spune:
Buna,
Mai tineti minte acum vreun an si ceva, cand Premaman din Feeria falimentase si vindea totul cu reducere 70 % ? Asa s-a intamplat acum cu DPAM din AFI Palace. Din pacate pentru mine, am ajuns de-abia vineri, pe 10 septembrie, si aveau lichidare de stoc inca din 1 septembrie.... am mai gasit lucrusoare dragute, dar se pare ca la inceput a fost omor, si au avut de toate (acum ramasesera doar ceva pulovere si blugi, pentru 6 ani, cat aveam noi nevoie).
In alta ordine de idei, am nimerit in Franta in ultima zi de solduri, si n-am gasit mare lucru de cumparat. Adica n-am gasit nimic :( si am fost tare dezamagita.
Spor la shopping !
ella_74 spune:
saptamana trecuta am facut shopping aici:
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7
am ajuns pe la 3 pm si pana s-a inchis n-am cummparat decat din 4 magazine; cred ca mi-ar fi trebuit 1 saptamana ca sa parcurg toate cele 220 magazine.