ce facem cand mediocru=10

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns grati.ela spune:

la muzica semestrul trecut a incheiat pana la urma cu 10 - a convins-o sa mearga la cor... si la ea in clasa sunt copii care fac meditatii la mate de 2 ori/sapt (eu nici cu cei ce dadeau la ASE nu lucram asa!!!), la romana si evident lb straine. Mie nu-mi vine sa cred ca sunt profesori care modifica notele, citesc la lucrare 5 si trec in catalog alta nota...la cate am auzit imi spun ca nu mai avem scapare. Fatuca mea si-a propus sa studiezze la Sorbona Doamne ajuta sa-si implineasca visul numai ca pana atunci trebuie sa scapam intregi la creier.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns OanaRusu spune:

grati.ela, incearca o alta abordare - dc o muti (si eu as muta- dc ea cere asa insistent, dar numai dc este o alta varianta mai buna si din alte moltive, nu doare cele aparente de a fi mai corecta, ca nu cred ca sunt scoli mai corecte ca altele).
Aceasta alta abordare este de a ignora lucrurile astea exterioare - shicane, etc.
Cat despre notele mari... nu stiu ce sa zic - ca am copii mici, iar de cand am parasit invatamantul au trecut 9 ani - stiu precis ca dc stie ce trebuie, isi face loc in viata chiar dc nu e intr-un liceu de "elita" - fostii mei elevi sunt colegi de munca cu "elitisti" si acum nu e nici o dif intre ei datorata liceului mai de fitze sau nu.

Insa e greu sa poti sa treci de prejudecati - asta ii inrobeste (dupa parerea mea) pe romani...
Bafta mare!

www.la-taclale.ro" target="_blank">Oana, mami de Ana Maria (intr-o zi de 13... 13 iunie 2008) si Paul-Victor (ziua cea mai lunga: 21 iunie 2006)
Priveste partea buna a lucrurilor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CameliaBianca spune:

In afara de stresul cu mutatul care mie mi se pare destul de mare, cred ca e mai bine sa fie intr-o clasa competitiva, e bine sa aiba exemple pozitive in jurul ei, mai ales ca e posibil sa faca si clasa 9-a tot la generala.