FIV Europa (32)
Raspunsuri - Pagina 7
adijo spune:
Hakuna, nu inteleg , cum ti-au facut IA fara sa stii ca trompele iti sunt sau nu permeabile?
Ce probleme aveti voi de fapt?
De ce nu incerci Fiv pe ciclu stimulat?
Oricum iti tin pumnii- de data asta va fii bine!
HakunaMatata spune:
da adijo,
am facut IA fara examen de trompe. nu ma intreba de ce, eu nu sunt medic :D. am insistat si urma sa fac examenul (HSG parca se numeste) dar nu s-a putut, deoarece ma durea prea tare - se pare ca eu am colul in "s", iar operatie nu am vrut. oricum nu am aparent nicio problema. sotul este la limita cu spermograma, se poate ca problema sa fie acolo.
si FIV normal nu vreau sa fac deoarece sunt foarte sensibila si ma tem. eu la primul FIV la 50 ui de puregon pe zi am avut 11 foliculi, 7 ovocite si in final am ramas cu un embrion. dar fara stimulare nu am ovulat deloc o luna inainte. in plus de faptul ca tratamentul e mult mai usor, e si de 5 ori mai ieftin. in final un singur embrion, dar bun e suficient. e mai important sa fie de calitate, eu asa cred
orice zicea dr ca "in mod normal e asa..."la mine era pe invers. om vedea ce si cum. eu inca mai sper si nu stiu ce sa fac sa treaca timpul. nici nu ma pot gandi la altceva
HakunaMatata spune: