Viitoare mamici de Septembrie-Octombrie 2010! (50)
Raspunsuri - Pagina 4
mihaelka77 spune:
Nu va mai enervati fetelor pe incompetenta guvernantilor ca nu rezolvati nimic. E strigator la cer si umilitor ce se intmpla dar mai sper ca se vor gasi alte solutii.
Am vazut azi la Tv o pensionara care primea o pensie de 1LEU. Si ei zic ca vor sa impoziteze cu 90% salariile ce depasesc 9500 de lei. Cata diferenta e intre pensia de 1 LEU si salariul unui "apropiat" al actualului Guvern de 9500 lei???? cati dintre noi indraznesc macar sa viseze la un salariu de 9500 lei?? .
Eu sunt in concediu medical dar ginecologul nu imi da concediu pe o luna intreaga ci de doua ori pe luna cate 15 zile. Cred ca s-a schimbat ceva prin legislatie ca inainte se dadea pe toata luna o data. Iar in prenatal mi-a zis medicul de familie ca din luna a 7-a o sa intru. Cred ca prenatalul e bine cat mai tarziu sa fie luat ca asa se aduna mai mult timp la postnatal si vom fi "acopetite" pana primim indemnizatia de crestere a copilului ca am auzit ca dureaza vreo 2-3 luni de la depunerea dosarului.
Vai cat am scris. Scuze
Apropos, am schimbat semnatura 22+
fulguta28 spune:
Fistiq, hahaha...
Te referi la un accident cum au avut aia din Polonia? Pai facea romanul un "parastas"... pana la 40 de zile... zi si noapte.
Citat: | ||
citat din mesajul lui Fistiq
Asa a zis!? De, fetelor, cit sa ne mai mearga si noua cu atita bine, ce atita lux sa facem si sa ne crestem copiii? Daca am fi contribuit si noi atitia ani cu tot soiul de taxe la binele lor, as mai zice sa avem atitea pretentii! Asa ca, gata, s-a terminat cu bunatatea si marinimia statului. Ce nervi am, astia ne sfideaza! Oare nu li se intimpla vreun ”accident” ---------------------------------------------- cu burticuta aproximativ bleu de 19+ |
uta28 este 17+
http://zaleboutique.wordpress.com
Fistiq spune: