Probleme la banca

Probleme la banca | Autor: daiana_raluk

Link direct la acest mesaj

In data de 8 aprilie,intru intamplator intr-o agentie Raiffeisen Bank,cu scopul de a cere informatii despre un credit auto.Functionara bancii imi propune un alt credit,de nevoi personale,mai avantajos la dobanda,accept,imi face simulare,imi spune la ce suma ma incadrez,urmand a doua zi sa duc la banca toate actele necesare.Ma prezint a doua zi cu tot ce-mi ceruse.Printre cele cerute,se numara si achitarea unui alt credit ce-l aveam la o alta banca,scadent in 2012,deci il achit anticipat si ii duc dovada.Semnez o polita de asigurare,necesara acordarii creditului,o si platesc,deschid un cont,pentru ca nu aveam,pun si acolo ceva bani,semnez si pentru un card(bonus la credit),urmand ca in ziua urmatoare sa am in cont banii.Ma verifica (mai rau ca pe un infractor)si la locul de munca,imi dau si vreo 5 telefoane cei din centrala bancara,in fine.A doua zi ma prezint la banca sa-mi iau banii,intre timp cumpar si niste rable sa folosesc vaucerele in achizitionarea masinii,bazandu-ma pe acordarea sigura a creditului.Mi se raspunde ca nu merg calculatoarele.Urmatoarea zi,nu au nici un raspuns,apoi tacere vreo 3 zile.Merg iar la banca sa intreb(locuiesc la 30 km ),mi se spune ca este "aproape" aprobat,dar ca mai trebuie doua declaratii notariale,niste tampenii,parerea mea,dar le fac si pe alea aceeasi zi(alti bani cheltuiti).Urmatoarea zi....nu e suficienta adeverinta,conform careia am lichidat creditul ce ma conditionau ei sa-l achit(adeverinta data de banca respectiva).Le trebuia de la banca respectiva,dar direct de la Bucuresti.Cu zeci de faxuri,telefoane,rugaminti,obtin si acea hartie si.....astept.Nimic.Pana in ziua de azi,nici un raspuns.Si nu figurez in CRB,nu am restante,am un loc de munca,cat de cat sigur,vechime 15 ani.E normala aceasta bataie de joc a acestei banci??? Consider ca atunci cand omul apeleaza la banci,are nevoie de bani,nu are nevoie sa faca alte cheltuieli inutile,in cazul meu 1500 ron.Oare bancile astea nu au nici o obligatie fata de clienti sau viitorii clienti.Sau asa se procedeaza,pui clientul la cheltuieli inainte de a-i aproba dosarul? As ruga fetele care lucreaza in banci sa-mi explice daca e normal

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns AB_AC spune:

Daniela in urma verificarilor nu ai indeplinit conditiile acordarii creditului. Conditiile au devenit mai stricte. Paradoxal daca chiar ai nevoie de bani nu ar trebui sa-i capeti. Ar fi trebuit ca platirea celuilalt credit sa fi fost ultima conditie de indeplinit si nu printre primele. Asta a fost lipsa de bun simt.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madau spune:

Nu lucrez in domeniu dar din cate stiu eu ar fi trebuit mai intai sa verifice daca poti obtine creditul si mai apoi sa te puna sa rezolvi tot ce tine de hartzogaraie. Cel putin bancile cu care am colaborat eu asa au procedat. Urat este ca nici macar nu ai primit vreun raspuns pana acum, fie el pozitiv sau negativ

Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, PARTY 3 ANISORI , de la 3 la 4 ani , Turcia 2009
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei, www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2


bijuterii noi la UNIQUE BIJOUX


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madutza_bra spune:

daiana, eu stiu ca verificarea telefonica este foarte normala in acordarea creditelor, la fel si solicitarea adeverintei de plata a celuilalt credit(daca te-ai angajat sa-l platesti)si nu intotdeauna ofiterul de credit din sucursala este si cel care aproba creditul. Cred ca poti totusi sa faci o plangere la protectia consumatorului, daca te tin nervii.

Din cate am inteles inca nu ai primit un raspuns negativ...poate inca analizeaza cererea ta...de obicei raspunsurile negative vin mai repede decat cele pozitive.

Bafta!

Povestea nasterii

Mada, mami fericita de Cristian - 29.12.2008

Poze

---------------------------------------------
Ceea ce nu te doboara , te intareste!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daiana_raluk spune:

Eu nu m-am angajat sa platesc celalalt credit,am fost conditionata sa-l platesc,de achitarea lui depinzand acordarea creditului cerut. Nu spun ca de functionara bancii depinde sau nu,dar am rugat-o sa nu ma faca sa platesc degeaba,pt ca nu dispun de acesti bani.Mi-a raspuns ca,la ei se lucreaza "on-line"(ce-o fi insemnand asta)si ca e imposibil sa nu se aprobe.Si bun,creditul ala,mai devreme sau mai tarziu,tot trebuia sa-l achit.Dar asigurare pt ce saracie am platit????? Pt viitorul credit poate aprobat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madutza_bra spune:

Cand a spus ca lucreaza on-line probabil s-a referit ca ea trimite datele tale mai departe si alcineva aproba creditul. Cat despre asigurare, nu mi se pare normal sa platesti inainte...adik daca ti se respinge creditul, pentru ce te mai asiguri? ...ma gandesc la 2 lucruri: ori ofiterul este pe dinafara ori banca are norme de creditare "brambura".

Povestea nasterii

Mada, mami fericita de Cristian - 29.12.2008

Poze

---------------------------------------------
Ceea ce nu te doboara , te intareste!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Marina spune:

Indiferent de criteriile de acordare a creditului, buna informare si nu in ultimul rand bunul simt in comunicarea cu clientul nu ar trebui sa lipseasca.
Vezi partea pozitiva, ai scapat de un credit , poate nu ai nevoie de masina pana se mai pune piatza pe picioate si ii lasi naiba pe cei din Raiffeisen

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daiana_raluk spune:

Bineinteles ca e vorba de bun simt,pentru ca ulterior,vazand ca nu sunt bagata in seama la acea agentie,am trimis un mail bancii,la o adresa de "sugestii si reclamatii",gasita pe pagina lor pe internet,unde le-am explicat frumos ce probleme am.Mi s-a raspuns ca mail-ul a fost primit si ca urmeaza sa primesc un raspuns.....la Pastele cailor probabil,pt ca au trecut vreo 3 saptamani de atunci.Stiu sigur ca s-a pus problema cazului meu,pt ca a doua zi dupa ce am trimis mail-ul,m-a sunat functionara care mi-a procesat creditul,spunandu-mi ca e "siderata"si ca nu trebuia sa trimit nici un mail la Bucuresti pt ca ea toata ziua a avut probleme.Nu ma deranjeaza ca nu am primit banii,ma deranjeaza banii cheltuiti aiurea,timpul pierdut si nu in ultimul rand felul cum am fost tratata de banca asta,repet aleasa din intamplare

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daiana_raluk spune:

Si am uitat sa va spun ca de vreo 3 zile primesc un telefon de la un indivit,angajat al aceleiasi banci,care imi spune ca face un sondaj de opinie si e curios ce parere am de banca.Il rog sa nu "ma porneasca" sa-i spun parerea mea,ca n-ar vrea sa o auda.Insista,ii povestesc jumate de ora,iar el imi spune ca asa ceva e imposibil,la banca lor nu se intampla asa ceva.cum m-or fi gasit tocmai pe mine sa ma sune,nu stiu.Cam dubios

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Guestus spune:

Da in rable citi bani ai bagat? poti sa folosesti 2 vouchere...sau cum merge?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns daiana_raluk spune:

2800 ron,Guestus si pot sa folosesc 3 vaucere

Mergi la inceput