Goldie Pants - 41

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

buna seara

cursurile de lady e foare intensive ma dexcurc excelent nici mie nu-mi vine sa cred de first level am trecut acu urmeaza next level

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

n-aveam nici un dubiu mey ca iesi sefa de promotie

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Citat:
citat din mesajul lui iona2005
pk] acu urmeaza next level[/

Super e next levelu'..e vacanta cumva? Ca altceva nu se vede...Esti precisa ca urmezi cursurile care trebuie? ????

Oana, tu ce cursuri ai urmat? Nu vreu sa stiu eu, doar spune-i la iona, ca uite ce i se intampla. Poate ajunge pi alta planeta..ce ne facem fara ea?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna seara

www.youtube.com/watch?v=NdLuBlw2Fs4" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fRck0ZOOBRQ" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=sUT6C2CKUPs" target="_blank">

iona next level ala esti sigura ca nu e tot first level?

fetili

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

mey cursurili e bune, ideile lu iona iaste bulversate...ca nah, e o schimbare de macaz, nu?

eu n-am mers la cursuri mey, ca atunci era trendy chiulul....si uite ce mandrete de lady am iesit...da iona, care se straduie va dati seama ce ne asteapta???

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

mey n-a fost cu ententie da acu ca va vad curioase si dupa play-replay e mai bine ca am fost

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Va multumex pe aceasta cale pt. ca fiecare dintre voi ati trimis cate un reprezentant, ba chiar doi, sa imi cante in aceasta dimineata

Vreau sa ma revansez ... sper sa va placa cafeaua:

www.youtube.com/watch?v=nlIrsZKZR9A" target="_blank"> - www.youtube.com/watch?v=rKJbgpy59uc&feature=related" target="_blank">

Mergi la inceput

e momentul sa schimb apa+lamaie cu cafeaua??? ca la asa cafea cine poate ramane indiferent

Mergi la inceput

mey parpal profiti de news bizz ca sa prevesti la imparatu fara oki de protectiune?? ca daca e asa...trec pe cafea

editez ca e nevoie de cineva la spa urgent. m-as duce eu, da procedurile lu parpal is mai eficiente, se pare

Mergi la inceput

Profit si eu cat pot, ca asa e moda...am auzit, nu am vazut moda. Daaaaaar, de privit am privit si va multumesc inca o data ca i-ati trimis in vizita.

Este si tura de noapte la spa? Vai de noi!!!! Cred ca numai tratamentul pe baza de ne mai salveaza.

Mergi la inceput