Goldie Pants - 41

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

play-replay

mey parpal daca iaste tura de noapte, este si spor de noapte, deci taxa de urjenta....e oarecum bine, privind la vremurili ce le traversam

ai grija pe unde plimbi privirea ta, ca nu glumesc

iona m-am gandit ca o sa ai ceva intrebari la examen din asta, si sa iti prezint o sinteza a cursului, sa nu fi luata pe nepregatite, de aia pune okii de protectie si uita-te aci

lisa scoti ceva nou pe piata de e asa liniste la tine?

miss DD te-ai ascuns de tot printre visini? a devenit sportul tau preferit???. sursili mele asa zic...

JoAnn a zis doktoru ca de la limonada devii agitata, insa astea iti fac bine, deci trimit muuulte

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna seara
www.youtube.com/watch?v=69a8LuNuA-c&feature=related" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=g6TcJyFa7e0" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fcZT11Jqem8&feature=channel" target="_blank">

oana la mine e liniste din alte motive deocamdata da e posibil sa ai si tu dreptate
purple de cand s-a modificat programul la spa??? e non stop acum?
iona la cursurile alea de le urmezi tu prezenta este obligatorie sau ai empresia ca asa simplu primesti diploma????? deci ia de misca doua fingere si striga macar ca esti prezanta
mj sa inteleg ca ti-a ajuns in sfarsit lotul de visini?? cu ei esti asa de ocupee??
joann

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

E obositoare munca la spa...foarte obositoare....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

buna seara

Citat:
la cursurile alea de le urmezi tu prezenta este obligatorie

mey lisa o fi prezenta obligatorie pt.cine le urmeaza am auzit pe neste cleente de la spa ca e inscrise si ca e foarte interesant pun pariu ca habar n-aveati de asta dar pe mine nu ma intere sunt maxim concentrata pe cursu de lady la care merg de bunevoie si nesilita de nimeni cu asa profesori sa tot inveti

oana pt.sinteza dar unde iaste? ce ceea ce ai postat e inregistrarea de la curs daca erai mai atenta ma si recunosteai

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

neazta

poftiti la www.youtube.com/watch?v=69a8LuNuA-c&feature=related" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=g6TcJyFa7e0" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fcZT11Jqem8&feature=channel" target="_blank">
ca e ceva vreme de cand nu v-am mai servit nu?

e uichend

io ma asez in ca se anunta neste defilari

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

E uikend...deci....

Mergi la inceput

play-replay

un weekend asa va doresc

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Good morning

Vad ca mai nou vorbim in imagini .
Remember him?

Mergi la inceput

remember...remember

am discutat ieri, profitand de faptu ca iona e la curs, cineva tre sa se ocupe de biznisurili ei si de birocratia de pe mosia ei

azi insa a zis ca vine la mine sa discutam de biznisurili mele, din ograda mea. si sa identificam neste solutii ca unili fete e restante rau si nu-si mai dau enteresu sa fie la zi cu taxili

iona la cursu ala asa te invata? sa dai poze cu ebony pe sub mana?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna

www.youtube.com/watch?v=NdLuBlw2Fs4" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=fRck0ZOOBRQ" target="_blank">www.youtube.com/watch?v=sUT6C2CKUPs" target="_blank">

fetili io si baietii mei va dorim o duminca frumoasa

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput