Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Merry Sunday

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

buna seara

fetili, o saptamana usoara sa aveti

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

sss...ssweet or...sexy night sa aveti

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

www.youtube.com/watch?v=6AniEAIOE6A" target="_blank">playreplay

o saptamana minunata sa aveti

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

What's up? S-a instalat crizili de cuvinte? Chiar asa am ajuns???!!!! S-a bagat FMI pe aici? S-a marit taxili???? Aoleu..sa nu imi spuneti ca propretaru lu apartament ne taxeaza la cuvinte sau la litere Ma trezii tocmai eu..dar nu-i problem ca-s ruda cumva cu el, poate imi baga neste reduceri. Dar daca o fi sa nu...ghinion, la cate stele am numarat, precis pot plati si chiria . Daca nu, iaca hemigrez...big dil

Mergi la inceput

ce criza mey??? ati vazut voi furtuna in paradis ca eu ba

asadar, m-am lasat de hoxigen, ca sa nu mai am reclamatii ca nu tin pasu cu modernitatea, si esplorez alte sicrete

daca toti is happy si multumiti, nu imi ramane decat sa ma bucur de ingredientili minune

daca iaste taxa pentru cuvinte, inseamna ca musai sa ma vad cu propretaru ca saptamana trecuta am depasit bine de tot limita , sa ma achit...sau sa las sa mai puna dobanzi si penalizari???

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

iaca si propritaru daca tot aveti diverse treburi cu el nu tre sa-l mai cautati

fetili

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Mergi la inceput

numai printre randuri mai vorbiti mey???

oare cum merg cursurili de lady ale lui iona? daca nu da nici un semn inseamna ca are numai calificative excelente?

Mergi la inceput