Redoutistele sfideaza speculantii romani (179)
Raspunsuri - Pagina 17
miki68 spune:
Danadc, nu inteleg la ce transfer te referi cand intrebi cine il plateste in cazul chargeback-ului. Eu iti spun doar ca TU iti primesti toata suma inapoi. Cu diferentele de curs valutar, of course.
cristina d.
"Idealurile se aseamana cu stelele: nu poti ajunge la ele, in schimb te poti orienta"(Constantin Tanase)
Al_Ma spune:
In cazul refuzului de plata/chargeback, ti se va credita contul cu exact suma platita pentru comanda (asa a fost in cazul meu, adica nu au calculat in fct de curs). In caz de transfer, depinde cum opteaza vanzatorul.
Alina si Mara (27 iunie 2007)
danadc spune:
Multumesc pt raspunsuri.
Cristina, ai vazut ca am atasat ultimului meu post raspunul redoutzilor> daca eu fac cerere de charge back ei nu ramburseaza nimic. Ei vor transfer bancar.
Asta este un raspuns la un mail de-al meu in care le-am spus ca voi cere acest charge back si ca ei au la dispozitie datele cardului de pe care au luat banii pentru a-i baga la loc (termenii mei sunt foarte nefinantisti). Raspunsul lor a fost ferm: daci faci charge back nu rambursam nimic. Asta doar fiindca ei vor transfer.
Asa ca am mers la banca, am facut cont in euro si le-am dat reply la un mail pe adresa service client deoarece de 2 zile nu le merge accesat acest serviciu de pe site. Sper sa am raspus.
Nu am facut alte demersuri fiindca cardul e al mamei, ea are cea mai mare suma de recuperat si cand a auzit ca este posibil sa nu-si mai vada banii inapoia luat decizia transferului, chiar daca ar pierde comisionul de transfer.
Daca in 5 zile nu primesc raspuns de la ei depus reclamatia deja pregatita de mine cu dovezile aferente (mailuri, scrisoare) prin care cer charge back. Ideea e ca nici cei de la banca, nici cei de la carduri n-au fost in stare sa-mi spuna exact ce insemana procedura de charge back (adica refuz de plata).
Dar acum astpt. Mailul meu reply nu s-a intors cu failure, deci ar fi trebuit sa le ajunga.
Va pup si va multumesc
Am dat toate aceste detalii fiindca sunt sigura ca si altii sunt in situatia mea....
claujro spune:
Citat: |
citat din mesajul lui danadc [ Raspunsul lor a fost ferm: daci faci charge back nu rambursam nimic. Asta doar fiindca ei vor transfer. |
Pai nu e dupa ei sa ramburseze sau nu banii. Sunt obligati! Nu ai inteles tu bine din exprimarea lor in engleza...
Sper sa reusesti cu transfer, insa vei pierde din total si sincer, nu am auzit de cineva de pe aici sa fi fost rambursat inapoi in card de catre lr.
Kontiki spune:
Se face refuz de plata... daca te incadrezi in termenul limita, asa mi-au zis cei de la BRD intr-o stituatie similara pe care am patit-o cu cei de la Mothercare, in per. in care ei livrau in ro. Ma bag si eu, insa e aiurea sa pierdeti tot voi.
claujro spune:
Citat: |
citat din mesajul lui danadc We do not reimburse to credit card but as you told me you will make a charge back, we will not reimburse. Best regards Acesta este raspunsul de pe LaRedoute. Daca fac charge back nu-mi mai vad banii, ca doar nu stau in ei si cred ca la asa un raspuns ar trebui sa primesc si o palma. Foarte civilizat explicat si foarte dragut. Nu inteleg care este diferenta intre charge back, refuz de plata, rambursare, virament....Am innebunit cu termenii acestia zilele astea....Deci, nu am o problema cu cum vin banii....ci cu cine plateste transferul... ........................ Dana, mamica Amirei (02.03.2008) |
Pai ei in mesaj iti spun ca nu ramburseaza pe card.
Kontiki spune:
Ce este mai exact un chargeback?
Un chargeback are loc atunci cand un client contacteaza o banca ce a emis o carte de credit pentru a demara o rambursare pentru o achizitionare ce a fost facuta pe cartea lui de credit. Motivele pentru care chargebackurile apar pot varia dar in general, sunt rezultatul faptului ca un anumit client este nemultumit de achizitia facuta.
Procedeul de charge back se desfasoara astfel:
1. Clientul contesta o tranzactie prin contactarea banci ce a emis cardul
2. Banca emitenta incepe cercetarile pentru a stabili daca motivele pentru chargeback sunt intemeiate. Daca nu, chargebackul este refuzat iar clientul este considerat raspunzator pentru achizitionare.
3. Un credit provizoriu ii este oferit clientului. Banca ce a emis cardul demareaza procedeul de chargeback si obtine un credit de la banca procesatoare a comerciantului.
4. Banca procesatoare a comerciantului verifica validitatea chargebackului. Daca se ajunge la concluzia ca chargebackul este invalid chargebackul va fi refuzat si se va fi returnat bancii emitente.
5. Suma chargebackului este luata din contul comerciantului iar banca procesatoare a comerciantului ofera o notificare scrisa comerciantului.
Daca documentatia oferita este considerata a fi satisfacatoare, chargebackul este refuzat iar clientului ii este oprita din nou suma datorata la vanzare. Daca documentatia este considerata a fi nesatisfacatoare, chargebackul este acceptat iar procesul se incheie aici.
Din punct de vedere financiar sumele se plimba astfel :
a) la vanzare de la client la payment gateway si in contul dvs
b) se cere chargeback si banii sunt debitati din contul procesatorului.
c) procesatorul respinge chargebackul si banii ii sunt returnati
d) clientul cere a 2-a oara chargeback si banii pleaca din conturile procesatorului catre contul clientului
e) procesatorul depune documentatie de respingere chargeback si banii pleaca din contul clientului si ajung in contul procesatorului.
f) clientul cere ultima data chargeback si VISA sau MasterCard decid un proces de rezolvare (litigation). Procesul este arbitrat de Visa sau MasterCard iar cheltuielile de proces sunt de 500 EUR. Partea care castiga plateste spezele de proces si pierde si suma in discutie.
Rezolvarea unui chargeback tipic poate dura intre 6 saptamani si 6 luni. Daca fiecare parte isi ia maximul de timp pentru a si indeplini responsabilitatea, nu este greu de inteles faptul ca un chargeback poate sa para ca se prelungeste la infinit. Trebuie mentionat faptul ca, potrivit regulamentelor organizatiilor internationale emitente de carduri, un detinator de card are voie sa ceara chargeback intr -o perioada de 12 luni de initierea tranzactiei.
Contestarea clientului
Clientul pretinde ca serviciile nu au fost prestate (30) Banca emitenta primeste o plangere scrisa de la un client care declara ca un serviciu promis i-a fost taxat dar nu a fost niciodata executat.
Solutie : Daca serviciul a fost prestat, trimiteti catre banca procesatoare o copie a facturii sau a contractului semnat de client si alte dovezi ce atesta ca serviciu a fost prestat. Daca serviciul nu a fost prestat deoarece era stipulat ca serviciul va fi executat la o data specificata ce nu a trecut inca, trimiteti catre banca procesatoare o copie a contractului ce stipuleaza aceasta informatie.
Clientul pretinde ca marfa nu a fost primita (90) ( Not delivered)
Banca emitenta a primit o plangere scrisa de la un client ce pretinde ca marfa comandata nu a fost primita sau ca respectivul client a anulat comanda ca rezultat al faptului ca nu a primit marfa la data de livrare promisa.
Solutie : Daca marfa a fost livrata, trimiteti toate dovezile livrarii la banca procesatoare. Daca chargebackul este demarat in mai putin de 30 de zile de la data vanzarii, trimiteti o copie a tranzactiei la banca procesatoar e aratand ca cele 30 de zile nu au trecut inca de cand vanzarea a avut loc. De asemenea, asigurati-va ca ati trecut data la care marfa ar trebui livrata. Aveti dreptul la o perioada considerabila de timp inainte de a va livra produsul.
Daca un comerciant primeste prea multe cereri de chargeback – de obicei un procent sau doua din totalul vanzarilor – contul sau de comerciant va fi incheiat de procesator iar comerciantul va fi adaugat in Fisierul de Comercianti de Verificat (de asemenea numit Fisierul de Comparare) sau Terminated Merchant File (numit si The Match File). Acest document este o lista neagra care impiedica efectiv comerciantul sa accepte vreodata carti de credit.
carolinah spune:
Please, ladies, se poate comanda sau nu pe la Next?
Eu imi umlusem cosul pe .co.uk, dar n-am putut sa ma inregistrez. Livreaza sa nu in Romania? Si daca da, va rog un link.
Multumesc.
miki68 spune:
co.uk nu livreaza in Ro
Este www.nextdirect.com/ro/en?gclid=COCi2bGU7aECFQYeZwoduQ948A" target="_blank">next-ul asta care livreaza in mai multe tari printre care si Ro
cristina d.
"Idealurile se aseamana cu stelele: nu poti ajunge la ele, in schimb te poti orienta"(Constantin Tanase)
carolinah spune:
Multumesc Miki, am incercat sa fac comanda aici si nu-mi ia datele cardului. Exista tips pt asta? Multumesc.
PS: am vazut ca nu ai unde pune orasul in adresa de livrare, l-am trecut la "State" poate de asta n-a vrut?