Redoutistele sfideaza speculantii romani (179)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns danadc spune:

Am mai scormonit internetul si in teleg ca charge back (refuz de plata) se poate cere si dupa efectuarea propriuzisa a platii, nu doar in 30 de zile.

Iata niste drepturi...nu de la noi
http://ag.ca.gov/consumers/general/credit_card_chargeback_rights.php

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Al_Ma spune:

Exemplu pt posesori Mastercard http://www.mastercard.com/us/merchant/pdf/TB_CB_Manual.pdf . Vezi pagina 33 si urm.



Alina si Mara (27 iunie 2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Va pun o "mostra" de raspuns de la ING in cazul cand am solicitat refuz la plata pt ca imi trimisesera alte produse decat ce platisem:

Buna ziua doamna ,

Dupa analizarea situatiei descrise de dumneavoastra va informez ca
exista posibilitatea initierii unei dispute de refuz la plata in
incercarea de recuperarea a sumei in cauza (presupun ca faceti referire
la tranzactia in suma de 57.95 GBR din 29.11.2008).
Insa, ca si in cazul de mai demult, mentionat de dumneavoastra, avem
nevoie de cooperarea dumneavoastra pentru rezolvarea acestui caz.
Asadar o sa va expun conditiile (impuse de organizatia VISA) in care
poat fi contestate astfel de tranzactii si o sa va solicit sa faceti
urmatoarele demersuri si sa ne trimiteti urmatoarele documente:
1) Este necesara returnarea coletului primit si pastrarea dovezii
(documentului de expediere). De acest document avem nevoie.
2) Avem nevoie de acea confirmare a comenzii si lista produselor
comandate (pe care scrieti in mesaj ca o aveti)
3) Mai este necesar sa ne trimiteti documentul in care se specifica
continutul de fapt al coletului (factura care insotea coletul, lista
produselor sau orice alt document de acest fel)
4) Specificati in mesaj ca ati contactat comerciantul in vederea
rezolvarii situatiei, dar ca ei nu au raspuns. Bineinteles ca sunt
necesare si aceste mesaje.
In concluzie putem initia o disputa in situatia in care coletul va fi
returnat iar dumneavoastra ne furnizati documentele mentionate mai sus.
VISA mentioneaza ca initierea unei astfel de dispute poate avea loc dupa
un termen de 30 de zile de la data returnarii coletului (perioada in
care se presupune ca acel comerciant primeste coletul si are si timpul
necesar returnarii banilor). Dupa expirarea acestui termen in conditiile
in care avem toate documentele necesare vom initia disputa de refuz la
plata prin care vom incerca recuperarea banilor dumneavoastra.


Cu stima,


PS. Nu toate documentele pe care le-au cerut le-am si avut.... dar a mers si asa...


A doua situatie cand nu a venit coletul:

Stimata doamna,



Asa cum este specificat in mesajul din data de 22.11.2007, dumneavoastra urma sa reveniti cu un mesaj la comerciant si sa ne treceti si pe noi in copie, mesaj in care sa solicitati rambursarea contravalorii comenzii neonorate de catre La Redoute. In situatia in care ati trimis deja acel mesaj, va rugam sa il puneti si la dispozitia noastra.



Va asiguram ca toti pasii procedurali urmati de ING Bank in solutionarea solicitarilor de refuz la plata precum si pasii pe care va cerem sa ii urmati dumneavoastra sunt in concordanta cu reglementarile internationale prevazute de VISA International in procesul de dispute.



Dupa cum v-am explicat anterior, mesajul scris prin care dumneavoastra ii solicitati comerciantului returnarea banilor datorita faptului ca nu ati primit bunurile comandate este obligatoriu din punct de vedere operational pentru a putea initia un refuz de plata prin care sa se incerce recuperarea banilor in favoarea dumneavoastra. Aceste mesaje trebuie transmise la banca acceptanta a cardului (banca comerciantului) ca documentatie suport pentru refuzul de plata. In situatia in care nu exista dovada incercarii rezolvarii pe cale amiabila a problemei aparute intre dumneavoastra si acest comerciant se diminueaza sansele de cistigare a unei eventuale dispute (refuz de plata).



Pe aceasta cale va aducem la cunostinta ca intotdeauna ING Bank actioneaza in interesul clientilor sai posesori de carduri si nicidecum in interesul unor comercianti clienti ai altor banci.





Va multumesc,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabi78 spune:

Fetelor ma scuzati ca intervin fara sa am timp sa citesc ce scrieti voi.

Am inteles ca s-ar fi reluat vanzarile catre Romania de pe LaRedoute, dar acum cand am vrut sa intru la ei nu am gasit tara noastra in lista de Pays de livraison.

Spuneti-mi va rog a fost un zvon fals? Sau ce s-a intamplat?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Citat:
citat din mesajul lui gabi78

Am inteles ca s-ar fi reluat vanzarile catre Romania de pe LaRedoute,


Cine ti-a zis?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iriss27 spune:

Citat:
citat din mesajul lui gabi78

Fetelor ma scuzati ca intervin fara sa am timp sa citesc ce scrieti voi.

Am inteles ca s-ar fi reluat vanzarile catre Romania de pe LaRedoute, dar acum cand am vrut sa intru la ei nu am gasit tara noastra in lista de Pays de livraison.

Spuneti-mi va rog a fost un zvon fals? Sau ce s-a intamplat?

Gabi mama puilor Tudor (1.03.07) si Bianca (18.06.09)



Cum s-au reluat, asa s-au si sistat. Deci, NU poti comanda ... a fost o "eroare de soft".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lilly79 spune:

Le-am dat in 12 mai datele bancii prin email si in 17 mi-au raspuns
"I forwarded your file to our accounts in order you receive a bank transfer of x €. Thank you for waiting."
Deci voi astepta.
Sa vad daca imi intra banii mai repede decat au intrat cand am facut charge back

Lilly, mami de Julia (30.05.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabi78 spune:

Citat:
citat din mesajul lui iriss27


Cum s-au reluat, asa s-au si sistat. Deci, NU poti comanda ... a fost o "eroare de soft".

Iriss mami de Yvonne si David
BLOG de mamica



Multumesc Iris.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danadc spune:

We do not reimburse to credit card but as you told me you will make a charge back, we will not reimburse.

Best regards


Acesta este raspunsul de pe LaRedoute.

Daca fac charge back nu-mi mai vad banii, ca doar nu stau in ei si cred ca la asa un raspuns ar trebui sa primesc si o palma. Foarte civilizat explicat si foarte dragut.

Nu inteleg care este diferenta intre charge back, refuz de plata, rambursare, virament....Am innebunit cu termenii acestia zilele astea....Deci, nu am o problema cu cum vin banii....ci cu cine plateste transferul...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Al_Ma spune:

Refuz de plata e chargeback, o procedura specifica (disputa). Virament este pur si simplu transfer. Rambursarea se face prin virament.



Alina si Mara (27 iunie 2007)

Mergi la inceput