Copilasi din 2002 *74* Acum scolari !!!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Anina_n spune:

Buna, dragi mamici !
katty, multumim pt. casuta noua !
La C-ta. merg copiii in excursie ? Ce fabrica de cioco este, acolo ?
Va fi o excursie de neuitat, sunt sigura.
Tare imi mai placeau si mie, drumetiile, excursiile cu autocarul sau plecarile in tabara cu trenul, intre copii.
Dar ce excursie faina pregatiti, voi, la vara !
Francisca, multumim de cafea ! E numai buna, la ora asta a dupa-amiezii !
Stii, asa sunt si eu, cu toate 'cele din penar, pe culori si cu scrisul in sus, cu varful in aceeasi parte si la fel e si Cristina. Insa, prin camera, nu e la fel de ordonata.
De uitat, si-a uitat o singura data, in cei aproape 2 ani de scoala, cutiuta pt. gustare, in banca.
La noi, sunt liberi, maine, elevii. Invatatorii si profesorii au zi metodica.
Deja, mi-a zis Cristina ca, azi, numai se joaca.
Nici la noi nu e vreme prea frumoasa. E innorat si rece.
Haide, primavara, haide, o data !
O zi faina, in continuare, tuturor !




Nina, mami de www.babiesonline.com/babies/n/ninacristina" target="_blank"> Nina-Cristina (10.01.2002)
www.desprecopii.com/info.asp?id=1443" target="_blank">Cum ne-a schimbat diabetul viata

Copilasi din 2002
Minunatele Scorpiute

www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Fie-ti ingerii aproape, Emma, licurici scump !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nicoleta spune:

Cristina, l-am rugat pe Stefan sa il intrebe ce i-ar placea de ziua lui, insa sincer nu cred ca va intreba... Eu as da si mai multi bani pe cadou, dar nici nu vreau sa iesim in evidenta, ca nu vrem... incercam sa ne integram :). Multumesc, sunt super ideile! Am retinut din caietul de amintiri completat si de Stefan (il completase si el) mai demult ca ii plac monstrii... de fapt am tras concluzia ca ii plac, ii lipise colegului niste abtibilduri cu monstri...

------------------------------------