Hai CastelanaC!Bv Roxana!Iep mar-apr 2010 (128)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nafi spune:

Citat:
citat din mesajul lui honeybaby

Nafi - asta ma gandeam si eu ca daca e puctuala ca mine vine maine, daca e ca tacsu vine de craciun

Castelana - nu ma bag la ape rupte.

Lindal - nu cred ca a mai apucat sa ia salamul. Au luat-o din somn contractiile.

Mai sunt 15 gravidute

Denisa, 39 + cu bebe roz Maya Rebecca
Doamne ajuta sa fie bine de data asta !

Poze & Filmulete Bebeluna

Hai ca ai fost haioasa cu Craciunul!
Numai 15 mai suntem?!
Vorba aia...multe'am fost...putine'am ramas!

Castelana - cred ca Roxana acum chiar ca a uitat de salam!de cand si-a vazut iepurica nu cred ca mai are ochi si minte ptr altceva!

Macar de mi s-ar rupe apa...macar sa stiu sa dau alarma! dar asa...am doar niste dureri de burta si contractii timide care nu sunt suficient de relevante. am avut deja o alarma falsa! daca continui asa...o sa ajung ca in povestea aia cu lupu' lupu' ...si cand chiar a fost lupu' nu l-a mai crezut nimeni!

ufff...ma duc sa..astept sa-mi vina randul!

39+ Riccardo

http://s809.photobucket.com/albums/zz14/nafi_photos/project_bebe/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andra_s spune:

Citat:
citat din mesajul lui honeybaby

A nascut Roxana acum jumatete de ora !!!!
Bebe Silvana are 3250g

Sunt bine amandoua .
Silvana se auzea si ea pe acolo. Roxi era super vesela si fericita, ii venea sa alerge pe acolo dar o tineau in pat dupa nastere sa-si revina.
A ajuns la spital cu dilatatie 5 si dupa epi a ajuns la 9 . Dupa doua impingeri a venit Silvana!!!

Denisa, 39 + cu bebe roz Maya Rebecca
Doamne ajuta sa fie bine de data asta !

Poze & Filmulete Bebeluna

WOOOOOOOOOOW!!!!!!!!! SUPERVESTE!!! BRAVO ROXANA!!!
BUN VENIT PE LUME BEBE SILVANA!!! SA FII SANATOASA
SI SA ITI FACI PARINTII SI FRATIORUL FERICITI!!!

POZE

Mami de minune mica Ianis Stefan (19.01.2010)
Suntem cei mai fericiti parinti din Univers !!!