Sunt disperata numai stiu ce sa fac

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ana l spune:

Am patit si eu asa. De la o simpla viroza in 3 zile s-a transformat in pneumonie, cu febra de 39,8 care nu reusea sa scada mai mult de 6 ore. Panadol, alternat cu Nurofen sau supozitoare cu paracetamol. De la Klacid ne-a trecut pe Zinat si abia dupa fix 6 zile febra s-a oprit.
In loc de Biotics foloseam pe atunci Dicoflor. Iar acum pediatra recomanda Protectis.

mamica lui Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kitzy spune:

Buli nu sunt medic, dar sunt cadru medical si stiu sigur ca pentru un simplu rosu in gat nu se da antibiotic. Se da doar daca este angina pultacee, adica mai pe romaneste, puroi in gat. Eu doar am spus ce cred, nu trebuie ca Ioana sa execute exact cum am spus. Am o pregatire in domeniul medical, profesez de cativa ani asa ca nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba. Sper ca m-am facut inteleasa.

Poze Diana
Povestea nasterii

Raluca, mami de Diana (24.04.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

Citat:
citat din mesajul lui kitzy

Buli nu sunt medic, dar sunt cadru medical si stiu sigur ca pentru un simplu rosu in gat nu se da antibiotic. Se da doar daca este angina pultacee, adica mai pe romaneste, puroi in gat. Eu doar am spus ce cred, nu trebuie ca Ioana sa execute exact cum am spus. Am o pregatire in domeniul medical, profesez de cativa ani asa ca nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba. Sper ca m-am facut inteleasa.

Poze Diana
Povestea nasterii

atunci stii mai bine ca mine ca tb respectata opinia doctorului care s-a uitat in gitul copilului.
expresia "rosu in git" e folosita pt o gama f larga de probleme.

www.youtube.com/watch?v=YhWZ7bpfQag" target="_blank">@

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kitzy spune: