Nazdravani de oct-nov-dec 2003 (90)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns carmen77 spune:

Na ca am scris odata cu Ven ... tot ce mai vreau sa spun pe marginea subiectului e ca mama mea e de aceeasi partea a baricadei ca si Ven, si e normal ca ea sa abordeze subiectul un pic diferit. Ca dovada a faptului ca invatamantul romanesc nu e neaparat printre cele mai proaste, sunt si rezultatele elevilor de la scoala unde preda mama mea, si de unde ies multi olimpici. Si am vazut materialele de pe care lucra (au biblioteca de specialitate - cursuri BBC primite ca si donatie, casete cu care lucra, ma rog, eu am fost placut impresionata). Nu stiu daca e aplicabil si la materii ca mate, romana, dar la engleza sunt foarte moderni si bine dotati.

Toate astea fiind spuse, peace , haideti sa schimbam subiectul. Si pe sezatoarea canadiana au fost dispute de genul asta, unde e mai bine, in Canada sau Romania, unde e iarba mai verde, unde sunt rosiile mai gustoase, etc ... cert e ca nu trebuie sa ne suparam si nici sa facem comparatii, fiecaruia ii e bine acolo unde alege sa fie.

PS: Yzzi,da, site-ul e de mult functional, de prin septembrie ... www.funky-monkey.ro .. in curand o sa bagam si colectia de primavara-vara.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Yael spune:

Citat:
citat din mesajul lui vikinga

eu sunt multumita cu evolutia lui aldo la gradinita aici, au doar o zi de "prescolari" pe saptamina, e o grupa de 12 copilasi. si fac nu materie pura gen scaderi, multimi, silabe ci altfel e gindit totul.
de ex la sedinta ni s-a spus ca nu punind presiune pe citit si scris ajutam copilul cumva acum inainte de scoala. ci noi ca parinti trebuie sa-i punem fata in fata cu cit mai multe si diverse activitati si experiente. doar asa ei largindu-s orizontul.