America (191)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns sinzi_ana spune:

Irina, cred ca se pot manifesta oricum...eu am spus doar ca de cele mai multe ori...Marei nu i-au facut alte teste...si la ea ti-am spus cum se manifesta...
In alta ordine de idei...Aidan mananca lapte (formula contine proteina laptelui) de cand s-a nascut...nu e ceva nou...si iaurturi si alte lactate de pe la 6-7 luni, nu?
Daca suspectezi laptele, cel mai simplu este sa il scoti din alimentatie pentru o perioada complet, si in caz ca se opreste tusea, le re-introduci treptat...

Acum, inafara de testele cutanate (care eu stiu ca nu sunt relevante la varste atat de mici si chiunitoare), ai putea sa faci IgE ...(la ultimul blood test cat avea eosinophils -erau marite?)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miereamara spune:

Da, da si eu m-am gandit ca mananca formula si lactate si nu a avut probleme, dar uite si Alexandru (baietelul Ramonei) a avut aceeasi problema chiar dc a mancat formula si a debutat chiar cand a inceput sa introduca laptele de vaca (daca am inteles eu bine). Am inteles ca asta se paote manifesta la orice varsta, nu e obligatoriu sa fie de la inceput.

Nu stiu ce valori a avut, nu am cerut buletinul de analize.

In fine, o sa merg joi la doctor si o sa vad ce spune si el.

www.flickr.com/photos/14984866@N07/" target="_blank"> Baby Gator

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Macrina spune:

Miere, i-ai facut recent(1-2 luni) vreun vaccin?
Tin minte de la un alt subiect ca i s-a declansat bebelusului intoleranta dupa vaccinare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Oana C spune: