LMA!! Ghiocei de Martie-Aprilie 2009-*155*

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei
Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anamariame spune:

Neata, fetele!Gata cafeluta?Noi am fost tare matinale, 7 . Da, da, pentru noi e foarte devreme...Ana-Maria, mami de Eva Maria (23 aprilie 2009)

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui Floric
Anamaria, cum avea tibia Eva? Sau ce anume ti-a trezit "interesul"? Of...nu e zi sa nu avem probleme...ba o febra, ba o raceala, ba o varicela...Multa putere si bine ca ai mers pe instinct.Stiu cum este cand tu simti ca ceva nu e in regula si cei din jur zic ca TU nu esti in regula.Ce exercitii faci?Intreb toate astea pt ca stiti ca si Rares s-a nascut cu picior talus valgus...Si desi am fost la 2 medici ortoped am eu ceva in suflet.Si...ce sa fac daca astia sunt medicii in zona. Eu ma uimesc cand va aud ca am vb cu dr nu stiu ce, mi-a recomandat sa nu ii dau asta si asta sa manace, sau mai stiu si eu ce discutii aveti voi cu medicii...Eu raman muta...Pai, la asa medici poti sa le spui sa miroasa putza copilului (revin la ale mele) dar la medicii din Braila (chiar si Galati) ar fi ceva de "ziar".Noi sa fim sanatosi si dinc e in ce mai mult se adanceste ideea mea ca ...in urmatorii ani ne vom trata singuri cu frunze si leacuri din padure decat sa ajungem pe mana doctorilor. V-am mai spus ca eu am un ghimpe impotriva lor. Si, pana acum, nu am gasit nici unul care sa mi-l scoata...Poze RaruPoze noiRares Rarisel cel mai frumusel