Ghiocei de Martie-Aprilie 2009 *146*

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns m_monique spune:

Bianca nu merge linkul.

baia ni se pare si noua super inteligenta. cand ajungem acolo studiem closetul. seara, cand ii bag pe amandoi in cada, ioana studiaza robinetul. la ea cred ca e de vina gena de instalator. sotul si socrii sunt ingineri in instalatii.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bianca2503 spune:

http://picasaweb.google.com/theodorvladimir/Februarie2010#

asta este link-ul.daca nu merge asta e. se juca in bideu...

acum e obosit si doarme, iar eu stau de pomana ca nu pot sa fac nimic. as vrea sa ma spal pe cap insa daca aude apa se trezeste instant, iar daca nu isi face somnul e marait. asa ca stau pe aici.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simina_kin spune:

Neata si de la noi
Am vazut pozele Gazuliciisunteti atat de frumosi!!!

Multumim si noi pentru complimete

Am fugit ca s-a trezit printesa

fericita de Maya Andreea din data de 6-oct-2009

www.rockyou.com/show_my_gallery2.php?instanceid=156032407" target="_blank">Invitatie la botez
Povestea nasterii printesei cu ochi albastri

www.youtube.com/watch?v=EZMAyvih51Q" target="_blank">Ceva special pentru fata si sotul meu! VA IUBESC!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns PetraTudor spune:

Buna dimineata!

O iau in ordine inversa:

M-monique, tare faza cu gena de instalator :-))

Bianca, Vladimir este absolut superb, indiferent unde e si ce face. V-am vazut pozele, sunteti atat de frumosi!

Aris, imi pare tare rau... Chiar ma gandeam ca avem cea mai sexi deschizatoare de drum pentru o noua odisee.

Gaza, pe cine ai ales pentru Gazi? Dintre ghioceii baietei?

(Acum ca veni vorba, Millie nu mai intra pe forum cu vesti despre Timeea?)

Simina, este incredibila Maya spunand ma-m-am, ne-am tot uitat la minutul 2:27 :-))) si nu ne-a venit sa credem! Bravo!

Ilinca, imi pare rau pentru Manole....