Sezatoarea canadiana (169)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns columbiana spune:


stiti cumva daca in situatii limita (decese) companiile aeriene iti ramburseaza/dau discount la ceva din biletul luat in urgenta? tata e foarte bolnav.

http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=137759

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maru spune:

Ana, imi pare rau...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monicutza_bb spune:

Doamne Ana, imi pare tare rau.
Din pacate nu stiu nimic, dar poti incerca sa dai de Diana (nu stiu daca ai nr. ei de tel, sau poate ti-l da o fata) ca sigur ea stie mai multe.
Cand vrei sa pleci?
Cu ce te putem ajuta?


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mona_B spune:

Citat:
citat din mesajul lui Ana Stroe


stiti cumva daca in situatii limita (decese) companiile aeriene iti ramburseaza/dau discount la ceva din biletul luat in urgenta? tata e foarte bolnav.

http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=137759
Ana, am citit mesajul tau cu sufletul la gura. Iti doresc multa putere, inteleg perfect prin ce treci, intrucat am trecut prin necazul asta in vara lui 2008. Mi-am rezolvat rapid de bilet- in cam 2 saptamani, nu m-a mai interesat nici cat platesc,- doar sa-l mai prind pe tata in viata. Am reusit sa petrec ceva timp cu el inainte sa ne paraseasca. A fost crunt pentru noi. Desi nu te pot ajuta cu info despre bilet, ma gandesc la tine si-ti doresc multa multa putere. Poate totusi mai sunt sperante pentru tatal tau.
Numai bine,
Mona

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pitilache spune:

Ana imi pare tare rau sa citesc mesajul despre sanatatea tatalui tau... si ca nu te pot ajuta...

Poate reusesti sa suni la o agentie maine si te pot ajuta ei cu vreo informatie.

M-am uitat la KLM pe site (www.klm.com) si am vazut ca sunt bilete dus-intors Montreal-Bucuresti la CAD 766 in perioada asta.

Multa putere iti doresc si eu, Ana

"Less is more" - Mies van der Rohe

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Adaf7 spune:

La multi ani pentru 2010!

Nu am mai scris de 1 an pe forum, dar v-am urmarit (am trecut printr-un car de probleme anul trecut, nici acum nu s-au terminat, dar sunt optimista).

Pentru Ana - Imi pare extrem de rau! Noi am patit asta anul trecut in Aprilie: Luni seara la 9 PM am luat biletele pentru marti la prinz. Sfatul meu este mai inti sa te uiti pe internet si sa gasesti last minute flight deals. Noi am cautat ce era mai ieftin si am gasit Air France. Este bine sa suni compania direct si sa ceri info suplimenttare pt ca fiecare are policy diferit in rambursare si nu toate companiile iti ofera discount care la fel, difera in %. Noi nu am mai aplicat pt ca era un pret oarecum OK (comparabil cu un bilet luat in avans si nu am vrut sa mai avem hassle si cu asta). Tu platesti pretul initial si cind te intorci poti sa obtii refund avind certificatul de deces tradus SAU dovada ca persoana apropiata a fost in intensive care si in situatie critica.
Doar sa stii ca daca este sa iei bilet pentru aceeasi zi, uneori nu mai gasesti pretul pe internet si pentru comparatie trebuie sa suni direct fiecare companie.

Pentru Aura_m - te rog citeste aici http://www.ccohs.ca/oshanswers/psychosocial/bullying.html
Te inteleg prin ce treci.
-primul pas este sa vorbesti direct cu managerul tau - documenteaza exact data/ce ai vorbit - complainul tau/raspunsul managerului si este bine sa follow up cu un e-mail la managerul tau in care ii spui "pe baza discutiei care am avut-o ...., astea sunt lessons learned" - vezi cum formulezi sa fi obiectiva si exact ce ti s-a raspuns - asta este dovada ta oficila ca ai sesizat situatia.
- al doilea pas daca vezi ca nu se rezolva nimic, este sa te adresezi la HR, prezentind toate dovezile, faptul ca ai sesizat, ce raspuns ai primit de la manager, etc. In cazul in care nu ai dovezi scrise, e mai greu de demonstrat, eventual daca si alte persoan au acceasi problema cu a ta, le poti numi DAR sa ai consentul lot inainte!!, pt ca daca dai nume si ele sunt chemate la HR si NU recunosc, atunci eu nu iti pot da tie dreptate si nu pot lua in considerare afirmatiile tale. Din cauza asta nu e bine sa dai nume: X,Y au patit la fel - nu uita ca este complainul tau, situatia ta, iar X,Y poat trec prin aceeasi situatie dar nu sunt afectate.
- sub nici o forma nu implica pe sotul tau daca el nu a avut direct de suferit(deja e prea tirziu in cazul tau). Tu trebuie sa intelegi ca indiferent de gradul de rudenie voi sunteti 2 angajati diferiti in companie, fiecare cu atributiile lui. Tocmai din cauza asta multe companii nu angajeaza sot-sotie in acelasi departament. Mai mult, tine de confidentiality. La fel sunt cazuri in care sot/sotie au luat front comun so ambii au fost dati afara - disgrunteld employees(bineinteles s-au gasit cauze total diferite si nu amindoi in acelasi timp).
Daca nu ai HR, atunci poti sa te duci la manager inca o data si sa spui ca daca nu se rezolva situatia si el nu este un arbitrator, tu vei ridica problema la HRDC. In fata legii esti aparata NUMAI daca ai dovezi scrise, concrete, nu X a spus, Y a zis, etc.

Nu reactiona la suparare si nu intoarce moneda. In fata legii, nu conteaza care are mai mare vechime in companie, daca esti imigrant, etc. Iti tin pumnii si nu te lasa invinsa, dar adopta diplomatia.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Ana, acum am citit! Imi pare tare rau, sper sa fie doar o sperietura si sa se insanatoseasca. Am sunat-o pe prietena noastra cu care plecam de fiecare data, adica de la ea luam biletele... si mi-a spus ca asa ceva ce intrebi tu exista acum citiva ani buni, dar ca ea nu stie sa mai existe si acum...

Daca nu ai rezolvat inca si ai nevoie de cineva care sa-ti gaseasca un bilet bun, spune-mi, ca iti dau numarul ei de telefon.

Stiu ca nu te pot ajuta cu nimic, dar voiam sa stii ca sint cu toate gindurile mele bune alaturi de tine si de tatal tau!

Aura, mai mult decit ti-au spus fetele nu am ce sa-ti spun, intotdeauna, dar mai ales cind e vorba de servici, de gradinite, de scoli, de chirie, deci de locuri in care ai mare nevoie sa fii respectat, dar sa si fii privit ca un om civilizat si calm, este bine sa ai diplomatia de partea ta si sa folosesti toate solutiile pe care ti le da legea sau codul muncii sau regulamentul dupa care functioneaza lucrurile in locul respectiv. Adica sa faci plingere scrisa, inregistrata, sa astepti raspuns oficial, scris, sa astepti sa vezi daca se rezolva ceea ce scria in raspuns si sa faci si tu de partea ta ce ti s-a cerut... si daca nu se intimpla nimic, treci mai departe, spre urmatoarea persoana sau departament unde ti se poate rezolva problema. Sintem in Canada totusi, nu in Romania, asa ca eu iti spun sa nu renunti prea usor la slujba ta, ci sa te lupti cu diplomatie si calm pentru drepturile tale.

Parere mea este ca nici nu trebuie adus in discutie ca ti se intimpla lucrurile astea pentru ca esti imigrant, asta da cel mai rau pentru ca vei fi din start privita ca un om cu complexe si cu probleme de adaptare... ci insista pe faptul ca tu iti indeplinesti sarcinile bine si cu toate acestea apar nemultumiri, dar nu ti se spune si care sint acestea si cum s-ar putea evita pe viitor alte neintelegeri de genul acesta, cu atit mai mult cu cit tu esti in formare si chiar ai nevoie sa stii ce faci bine si ce nu...

Sotul nu trebuia sa se bage deloc! Nu baga colegi fara acordul lor chiar daca tu ai senzatia sau stii ca si lor li se intimpla la fel (eu nu as baga nici macar cu acordul lor, e treaba lor, a sefilor sa faca ancheta, nu trebuie sa aduc eu martori care sa-mi sustina punctul de vedere, ca nu sintem la tribunal), nu denigra persoana care iti face probleme, nu spune tu ca ai auzit ca are probleme nu stiu de care si ca de cind e in post face cu toti la fel... lasa-i pe ei sa constate aceste lucruri daca vor, face parte din sarcinile lor de munca, nu ale tale.

Tu insista pe problema asa cum o simti tu, ca angajat al firmei si ca individ, pe ce anume ti se pare nedrept si doar intr-o fraza lasa sa se inteleaga ca aceasta situatie ar fi putut fi rezolvata si conflictul evitat daca ar fi existat un dialog pertinent si constructiv cu persoana care te coordoneaza (si asta numai daca ai initiat acest dialog, adica sa fii sincera pina in pinzele albe - sa fii sigura ca se vor lega de tot ce aduci tu in discutie si daca gasesc amiguitati le vor intoarce impotriva ta, nu a coordonatorului tau).

Din experienta iti spun ca nu trebuie sa sari niciodata peste capul vreunei persoane sau vreunui servici din ierarhia firmei: nu e nici corect, dar orgoliile sint mari la orice nivel si nu vei avea de cistigat; chiar daca stii ca nu se rezolva nimic, ia-o de jos in sus, pina rezolvi. Bafta multa, sa rezolvi si de asemenea sa reusesti sa faci scoala dorita!

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/nelia#date/2009-03-30/13:05:37" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns OlgaTarziu spune:

Ana nu se da. am intrebat si mi-au raspuns ca e la latitudinea companiei de zbor,iar compania mi-a zis ca no way. Sotul a gasit zbor cu 850 de pe o zi pe alta. Cu Air France prin Paris. Multa putere. Si spera. uite socrul meu de 3 ori am fost siguri ca se duce. .E inca viu. Totul e in mana DD.

Cred ca nasuc tu m-ai intrebat daca unchiu era bolnav. Nu a fost din cate stim noi. soacra-mea mi-a spus ca obosea tare in ultima vreme si ii s-a umflat un picior cu 3 zile inainte de plecare. Asta era un semn ca ceva nu e ok. dar l-a tratat cu indiferenta.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns OlgaTarziu spune:

Am uitat sa-ti zic Ana ca iletul l-a luat de pe Expedia. Agentii au gasit exact acelasi lucru.

Mona dar esti scurta rau. Ia spune cum e cu scoala. Premianta sau codasa? Vreau detalii.Ce mai face Aidan, Vladut? Cum e mama ta?

Aura citesc cu atentie si revin cand pot, ok?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns columbiana spune:

mersi tare mult
Tata va avea 80 de ani in martie; de anul trecut din noiembrie suntem tot asa, a fost operat atunci la intestine, a facut o pneumonie si complicatii la plamini in spital, si s-a agravat foarte tare astmul de care sufera; tot intre spitale o tine, saptamina trecuta a facut o criza, azi s-a internat din nou;
eu sper inca sa-l prind in iunie, sa-l pot duce si pe Tudor cu mine, dar ar trebui sa iau biletele deja si nu am curaj, pentru ca daca se intimpla ceva voi merge singura, fara copil si atunci ce fac cu biletul lui, plus la al meu schimbat data; de asta intrebam, ca nu stiu ce sa fac, si daca tot stau tot cresc biletele.

http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=137759

Mergi la inceput