Mamici cu iepurasi de Mar-Apr 2010 (81)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns castelanaC spune:

Oanka, bafta azi la analize, tinem pumnii sa iasa bune si tu sa fii linistita!

Kossir, si eu am vazut azi ca la urcare si la coborare la volan...ma deranjeaza cand trebuie sa ridic un pic piciorul, mai este si pardalnicul de drept ce-l folosesc! Ai grija de tine si hai ca poate termini cu achizitiile!

mihaelagrosan ce harnica esti!!!! eu inca nu stiu daca sa iau un sifonierut la baiat si asa nu-l mai golesc pe cel existent, inca masuram si stidiem aspectul! relax si nu exagera cu treaba!

cireshica, nu am mai auzit de asa complicatii la bebe din cauza op de cezariana, dar nu comentez, nu sunt medic, nu pot sa-mi dau cu parerea. Tu nu te mai incarca de ganduri negre, aici sunt multe fete ce au nascut cu cezariana sa stii! Fii mai optimista! si eu vreau sa nasc natural, dar dr a zis ca e de vazut: greutatea copilului, pozitie, eu ce si cum ma prezint in mom respectiv. Nu sta de pe acum infricosata, lasa bebele sa vina linistit, nu-l crispa!

Ioanact, sanatate Ioanei, fetita cu ochi superbi! Nu te mai stresa cu vitaminele, asa este Peritolul este dat si pentru efectele sale secundare: pofta de mancare, si da stari de mare moleseala...stiu de la prietenele mele de acasa, asa le dadea si lor dr pediatru!

Stefimic, merci, sunt bine ce sa zic, serile trecute nu am putut sa ma tin asa bine si am plans mult, dar ziua ma pot controla, nu ma recunosc acum in sarcina sunt tare sensibila (de felul meu nu pish ochii), ma iau cu una, alta. Azi sper sa-mi mai revin, acum astept sa iasa mama de la dializa si sa o pot suna sa vedem cum se simte azi! te pup si ai grija de tensiune!

miria, ai interzis de la mine la ganduri negre!!!!! Fii mai relaxata si va fi bine, nu te mai alimenta!

Andira, ce fac fetele frumuselele tale? sanatate si vezi cu zapada aia!