Bobocei de sept-oct 2008 (241)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anamona spune:

Citat:
ce mia-u spus ei..in niciun caz..sa nu treaca 2 zile..fara sa iei vreunul din alcele medicamente..despre adult vb...


Alessia, care sunt acele medicamente?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alessia2005 spune:

Da Paula-Laura..nici eu n-am facut vccinul..si nici n-o sa-l fac..ei zic..ca-i experimentat de 30 de ani..de cand a aparut cel de gripa obisnuita..ca-i la fel..doar ca are alta tulpina..pai alta tulpina..inseamna ca nu-i la fel..astia cred ca noi suntem prosti????..Are alta tulpina..deci e la fel ca si gripa obisnuita..Doamne..ce prostie...Dar asa zisa domnul Streinu...poti sa-l contrazici?...'


Dar 75% din cadrele medicale nu l-aubfacut..pai eu zic..ca asta spune ceva...

Mami de doua printese: ALESSIA(10.08.2005) si SERENA(28.10.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nocom spune:

musettepink da zgarcita mai esti mai mami la poze!!!! Nu il vede omu un an pe fi-tu si tu pui 6-7 poze...Ntz, ntz, ntz..... Desi, cu asa baiat frumos si mie mi-ar fi frica sa nu mi-l fure careva!!! Chiar imi era dor de voi! baiatul dulce si pe mamica lui draga!

mami de Daria Anastasia (24.09.2008) si Matei Tudor (11.07.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alessia2005 spune:

Angymerci de sfaturi..dar sper ca m-ati inteles ca le dau nu zilnic cremwusti..cam 1 data / sapt..cat despre omleta..eu nu le dau..ca-i prajala..si nici cascaval..ca-i.fermentat....

Omleta..eu o fac la cuptor..cu rosii sau telemea..ardei gras..iese o grozavie...

Mami de doua printese: ALESSIA(10.08.2005) si SERENA(28.10.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nocom spune:

alessia nici nu stiu ce-i ala, d-apai cum se face!??!?!

mami de Daria Anastasia (24.09.2008) si Matei Tudor (11.07.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alessia2005 spune: