Pufuleti 2010-Bravo DandanaG&Ematimerman!!(88)

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Eleysa spune:

... sa-mi fie rusine ca am lipsit ...am ratat doi pufuleti ...

Felicitari DandanaG si Ematimerman!!! Bine ati venit bebe Emanuel si bebe Dragos Andrei !!!

Elena, 34+
Poze concediu Thassos 2009
Burtica la 24 sapt
Burtica la 26 sapt
Lucrusoare bb

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mariucasara spune:

unboticutz mie mi-a zis medicul de 100 de ori ca masuratorile nu sunt mereu relevante si depind de pozitia puiului. Nu iti mai face pb. Si daca bebe e mai mititel unde e problema? Daca nu sunt semne de suferinta fetala nu ai de ce sa te ingrijorezi. Recupereaza el dupa ce iese.

lorex eu nu intentionez sa ii dau puiului nici apa, nici ceai. Doar san pana la 6 luni si apoi om mai vedea. Sara nu a vrut apa pana pe la 7-8 luni desi manca diversificat de pe la 5 luni. Dupa ce papa o puneam putin la san si bea laptele ala slab care tine de sete. Ceai nu i-am dat niciodata. Acum gusta cam de 2-3 ori pe an cate o gura de ceai de la mine din cana.

Eu nu am gasit sa ma programez pentru eco. Asta e. Ramane pe anul viitor daca nu nasc intre timp.

Mamica Sarei Maria (22.11.2006) si 35+ Sebastian Petru

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns unboticutz spune:

am gasit linkul cu emisiunea dr Culcer:

http://www.antena2.tv/arhiva/traieste-sanatos/08-12-2009

38+ Rares Mihai
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Port in suflet povestea licuriciului Emma...

AMR 1+!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lorex spune:

Ma bucur ca sunteti de acord cu mine privind alaptatul exclusiv!
Pai, Plateea, eu zic sa-i printez cursul de alaptat si sa i-l pun in fata, sa-l citeasca, sa nu se mai indoiasca de "cultura mea generala" , ca vad ca credibilitate nu prea am, tre s aprezint dovezi dom'le!
si eu intentionez sa fac cum zice cartea si instinctul meu matern