Violente la Timisoara

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns xenocid spune:

De dincolo de morti intr'un glas cu tara striga si Coposu: www.mediafax.ro/politic/radu-sarbu-prevederile-protocolului-au-fost-aprobate-de-coposu-5145358/" target="_blank">Mircea Geoana Presedinte!

Invingem impreuna Romania bunului simt

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns r_ocsy spune:

Destul de multi atunci , depaseste de "cateva ori" pe cei o suta pomeniti la tembelizor.

Sunt mandra de ei. Hai Timisoara!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns turturica spune:

Citat:
citat din mesajul lui r_ocsy

Imi pare ata de rau ca momentan nici o alta televiziune nu transmite life manifestatia de la Timisoara, si cand spun life ma refer la mai multe imagini si nu mereu si mereu aceleasi ca te saturi de ele si in plus nu sunt relevante pentru ca transmit doar ce vor.


r_ocsy, normal ca nici o alta televiziune nu transmite life ce se intimpla, ca doar uite cum se vad lucrurile de pe www.hotnews.ro/stiri-media_in_campanie-6592460-cum-vazut-protestele-din-timisoara-antena-3-realitatea.htm" target="_blank">planeta realitatea, antena &co

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ingrid S spune:

Eu am fost in piata Operei. Am plecat dupa ce au iesit pe usa laterala candidatul si restul: Antonescu, Dinescu, Ciuhandu..
Nu stiu de ce se vorbeste de violenta. Care violenta frate? Sau de galeria lui Poli...asta e curata dezinformare. Vindeau pe o taraba niste neni fluiere, trompete si fulare Poli si gata, galeria era acolo.
Au fost sustinatorii lui Geoana, chiar in fata scenei, apoi un cordon bleu de politie sau garda sau ce erau aia, apoi un nucleu format din Societatea Timisoara. Or fi fost si de-ai PD-L-ului, dar nu aveam cum sa-i disting, putini cu fulare portocalii. Cred ca pur si simplu societatea civila si reactionara impotriva comunismului a iesit in piata revoltata.