Mamici de Pufuleti de Ianuarie-Februarie 2010 (56)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aylin_tarcan spune:

neata gagici!

raspund pe fuga pentru ca sunt pe picior de plecare. dar mai scriu cand ma intorc.

de omega 3: exista o multitudine de produse pe piata, unele care contin ulei de somon, altele ulei din ficat de cod, din ficat de hering etc.
exista omega 3 din ulei de somon care nu e din ficat, nu are vit A si este foarte bun. de asemenea biomarin e ulei de somon fara vit A.
in ceea ce priveste riscurile asupra ficatului copilului, asta poate, eventual, daca i se da copilului supliment de omega 3 si atunci in anumite conditii (desi....). nu daca ia mama in timpul sarcinii. soacra-mea e farmacista iar eu sunt "medic ratat", deci nu prea fac nimic fara sa aprofundez subiectul si sa stiti, ca in general sunt contra medicamente, contra vaccinuri si contra orice suplimente la copii (in afara de situatiile care o impun). dar va mai zic eu cand or incepe pediatrii sa va recomande sa dati copiilor calciu si alte cele

va pupacesc ca acu' pe fuga nu mai stiu ce vroiam sa zic

Petra mamica de Alma (20.08.2007) si 34+ cu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns unboticutz spune:

am ratat urarile pentru crismario

Iti doresc casa de piatra, trainica, sa fiti sanatosi si voiosi si sa va umpleti casa de copii si bucurii!

alexutza, si la mine e galagie in bloc zilnic. mi-am luat dopuri de urechi dar nu prea le suport. noaptea nu dorm de insomnii iar ziua abia apuc sa atipesc printre bormasini si ciocane

acu tac din gura dar cand o sa vina bb daca or sa continue

34+ Rares Mihai
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Port in suflet povestea licuriciului Emma...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns doxa spune:

Citat:
citat din mesajul lui cris.dogarel