Mamici cu 2 pitici (12)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ana_a spune:

fetele o mare imbratisare de la mine!!
sunt pe aici, da in mare viteza....
am vrut doar sa va salut!
bine ai venit cristina in gasca noastra! O sa avem multe de povestit! Juniorul tau e ceva ceva mai maricel ca Stefan al meu

Trebuie sa imi schimb ochelarii, apoi promit ca voi reveni in forta!
Deocamdata bajbaiesc si ma dor ochii

Revin cu detalii

ah, am si poze, daca vreti sa le vedeti, de la serbarile lui Stefan, lampioanele
sarbatoarea recoltei si aici cateva poze cu baietii

fug sa fac o prajitura cu mere si sa scol ursul care inca doarme.....

proud mummy

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabitzam spune:

Sunt acasa in medical, din nefericire am o problema. Mi-a iesit zona zoster la ochi si pe fata. Ma doare, e tare neplacut.

Alaturi de SEBI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Crisnemes spune:

Claudia si Ana- am vazut pozele cu minunile voastre si sunt tare frumoase.

Claudia - de cand avea Victor 1,5 ani au dormit impreuna si pana in vara cum am povestit.

Ana - ingenioasa serbarea cu lapinioanele.

Gabitzam - trebuie sa ai mare grija de tine cu zona zoster - e foarte urata si dureroasa si dureaza din pacate destul de mult. Iti doresc multa putere sa treci peste boala.

Julax- si eu mi-am cumparat o bicicleta in ideea ca o voi folosi - dar din pacate o folosesc mai mult baietii.

Cristina si Dragos (31.01.2004)+Victor(19.09.2006)
Poze
www.totsites.com/tot/victornemes" target="_blank">Album

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns julax spune: