Burtici cu flori de liliac de mai - iunie 2010(12)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns AlinaBu spune:

Citat:
citat din mesajul lui gabriela_s

Buna,

suntem si noi pe aici,eu sunt de ieri in medical din cauza unei raceli urate.Pana acum am reusit sa ma dreg fara pastile.

Bun-venit noilor gravide!!!

Alina ai 3-4 saptamani de la data conceptiei sau de la UM?Daca sunt de la UM nici nu prea are cum sa se vada.La mine sarcina s-a vazut abia la 6 saptamani de la ultima menstruatie .Am facut eco transvaginala si nu cred ca stratul de grasime are vreo importanta,nici la eco abdominal.Si eu sunt mai plinuta
La prima sarcina eram si mai durdulie in momentul in care am ramas si nu am avut vreo problema la eco.Doar ca mi se spunea de fiecare data sa mai reduc mancatul,pacat ca nu ii si ascultam

In seara asta mergem la o petrecere la care vor fi prezente toate rubedeniile si cunostintele apropiate,o sa le dam vestea tuturorAbia astept

Va pup,aveti grija de voi!!!

Gabriela de dovlecel zglobiu- Adriana Maria (11.01.2007) si 7+
Blog de mama si nu numai

pai eu ultimul CM l-am avut pe 7 septembrie deci ... nu cred ca 3-4 sapt de la UCM .. probabil de la conceptie habar nu am nu inteleg cum calculeaza si ce fac ei si cum le dau ca mie oricum as face tot nu imi iese :))

Multumesc pt incurajari

Andra 4+

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui gabriella_t

Andra nu te descuraja...o sa ai timp sa inveti.Nimeni nu se naste invatat.De asta suntem toate aici sa invatam unele de la altele.Eu le multumesc tuturor ca sunt alaturi de mine si ca aici am gasit un cuvant de alinare, un sfat de cate ori am avut nevoie.Ai incredere in mamicile care sunt aici....o sa iti faci multe prietene ai sa vezi.O sa fii o mama bunaa...nu te mai preocupa.
pui mic 8+

Asta sitam !! Ca mamicile de aici mi-ash dori si eu sa am o mama :D cine ma infiaza?!

Andra 4+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cusa spune:

Buna fetele!