Breaking News - 4

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anka77 spune:

ce tare e faza.........cred ca e totusi regizat.Am vazut ca pe Slash il lua valul de fiecare data, deci Michael stia cu cine are de-aface.F tare cum striga Michael " hei mai opreste-te!!!! " sau " scoateti-l pe asta de aici" ceva de genul ....

www.youtube.com/watch?v=xG05mG7fhZ4 " target="_blank">-He's not coming back
Because he's sleeping with Me
www.youtube.com/watch?v=9ABdp1m3a0E" target="_blank">"SHA`MONE!!!!"
poze si noi 2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anka77 spune:

http://www.tmz.com/2009/10/16/katherine-jackson-this-is-it-katherine-jackson-joe-jackson-michael-jackson-sony/

www.youtube.com/watch?v=xG05mG7fhZ4 " target="_blank">-He's not coming back
Because he's sleeping with Me
www.youtube.com/watch?v=9ABdp1m3a0E" target="_blank">"SHA`MONE!!!!"
poze si noi 2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rall spune:

Rebbie Jackson (pe Twitter): "How are you all doing. I miss you all so much. There is so much going on. Lies, Press, etc. Just listen out for the FINALS. I want you all to find the love in your music. That is a must. It should never die down. Only get better Okay. IMPROVEMENT. We do what we do because we love you all. That is the only reason we continue to entertain using Michaels vision to love everyone. Its important that you all begin to extend love to one another because it can be done and it does not cost you one dime to extend your love. Just know that we have feelings as well. And ask that you all have some Compassion for what we are doing. Please do that for us Okay."

Mergi la inceput

Joe Jackson insists "This Is It" is mostly body doubles and "the media is going to tear this movie apart."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Astia au innebunit toti?
Papa Joe care facea reclama la filmul "fiului sau"? Ce l-a determinat sa spuna acum ca erau dubluri la repetitii? Cum dubluri la repetitii?????????

SI Rebbie ce vrea si asta? Sa credem ca se intoarce M? Eu asta inteleg.

www.youtube.com/watch?v=PvYygjcMDdQ" target="_blank">You are the cry that turns to laughter,
the sweetness and the morning after
, Mrs. Purple Jackson

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns selket spune:

haa, aia a fost regizata. Atat securities cat si Slash se strica de ras. lol. Si am mai vazut-o si la un VMA. Funny, anyway.

Mergi la inceput

Alt mesaj de la Rebbie. Asta chiar e

"FANS, moving forward Never let someone tell you your not worthy of what you seek. If a door close N Ur Face. Go around, Over or Under! I love being able to INSPIRE anyone to do what you want to do in life. Simply do not let anyone tell you You can not. Your the one. If you think it!!! you can do it!!! It will take a lot of research but that is the way into anything you want to do. Okay remember that."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danat spune:

Frate eu m-am ametit de tot cu atitea hiperbole, parabole si metafore...zau nu mai pricep nimic...prea vorbeste toata lumea ca in poeziile lui Nichita Stanescu, fie-i tarina usoara
Nu inteleg ce vrea Rebbie asta, poate bate campii cu intentie si noi ne dam cu capul de pereti degeaba....si nu inteleg cum poate sa sustina tacsu asa ceva, apropos de dublurile din repetitii...nu mai inteleg ni-mic!

Hobby

www.youtube.com/watch?v=IeVt9UEUh-8" target="_blank">
"If you wanna make the world a better place,
Take a look at yourself and then make a Change"
www.youtube.com/watch?v=wuQKnuFBg2E" target="_blank">Michael Jackson - King of M.U.S.I.C.
.... "Ok, everybody, that's a wrap!"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

http://entertainment.timesonline.co.uk/tol/arts_and_entertainment/music/article6878420.ece

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/nelia#date/2009-03-30/13:05:37" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Vai, fetelor, e prima data cind il vad, a doua parte cinta gospel... supeeer!!!

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/nelia#date/2009-03-30/13:05:37" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Mergi la inceput