Flori de lux...mai bine NU!!!

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Asta este raspunsul meu la postul doamnei Ioana Teodorescu .
Va multumesc ca ati fost inpartiale si ca mi-ati demonstrat ca nu am fost eu nebuna

anca de Maria Alexandra (4 noiembrie 2007)
poze si filmulete
povestea nasterii
www.totsites.com/tot/mariadragoman" target="_blank">eu sunt Maria
www.onetruemedia.com/otm_site/start" target="_blank">Montaje Mariuca

VREAU SA NU MAI FIU DIFERIT!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Nu am fost singurele pacalite http://www.katrina.ro/floridelux-ro-nu.html

anca de Maria Alexandra (4 noiembrie 2007)
poze si filmulete
povestea nasterii
www.totsites.com/tot/mariadragoman" target="_blank">eu sunt Maria
www.onetruemedia.com/otm_site/start" target="_blank">Montaje Mariuca

VREAU SA NU MAI FIU DIFERIT!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Am citit blogul cu plangerea...m-a lasat masca explicatia directorului care spune ca ´´culoarea poate diferi´´

Cam nasol, ca eu daca vreau ROSU apoi rosu sa fie nu ROZ.

Oricum, ca info asa, sa stiti ca nicio poza din reclame, net, catalog, etc NU este exact asa cum e produsul in sine. Explicatia este foarte simpla: la fotografii se folosesc lumini, unghiuri. Deci pozele sunt de cele mai multe ori mult mai frumoase decat produsul in sine, este un fapt real si normal as spune. Exemplu: reclama de la mc donalds Cand vezi cat de mare e hamburgerul si ce apetisanta pare carnea din el, si ce verde e castravetele..iti vine sa musti afisul

La afacerile astea cu flori tot ASA E. Problema este ca omul isi pune sperante mari, e vorba de evenimente importante....asa ca reprezentantii de vanzari ar trebui sa explice clar clientului toate aceste aspecte. Si culoarea, hai, poate difera INTENSITATEA, dar nu nuanta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmina_s spune:

Citat:
citat din mesajul lui ladyJ

Am citit blogul cu plangerea...m-a lasat masca explicatia directorului care spune ca ´´culoarea poate diferi´´

Cam nasol, ca eu daca vreau ROSU apoi rosu sa fie nu ROZ.

Oricum, ca info asa, sa stiti ca nicio poza din reclame, net, catalog, etc NU este exact asa cum e produsul in sine. Explicatia este foarte simpla: la fotografii se folosesc lumini, unghiuri. Deci pozele sunt de cele mai multe ori mult mai frumoase decat produsul in sine, este un fapt real si normal as spune. Exemplu: reclama de la mc donalds Cand vezi cat de mare e hamburgerul si ce apetisanta pare carnea din el, si ce verde e castravetele..iti vine sa musti afisul

La afacerile astea cu flori tot ASA E. Problema este ca omul isi pune sperante mari, e vorba de evenimente importante....asa ca reprezentantii de vanzari ar trebui sa explice clar clientului toate aceste aspecte. Si culoarea, hai, poate difera INTENSITATEA, dar nu nuanta



Buna,

eu sunt absolut de acord ca pot diferi culorile de pe site....dar cand tu, ca si client, duci poze?.....ce scuza mai ai? cand spui cu toata gura si suflarea: DA, PUTEM FACE ASA CEVA FARA PROBLEME!!!, ce scuza ai? am intrebat de multe ori, nu o data, daca se poate face aranjamentul cu crini portocalii. am accentuat si eu si Anca sa fie portocaliul puternic, nu cel pal! am spus, am intrebat, deci din puntul meu de vedere am facut tot ce-mi statea in putinta! daca nu faceam toate astea, poate nu eram asa de suparata.
si in conditiile astea, ne face PE NOI mincinoase? este o nesimtita!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ALEXA1985 spune:

Buna,

Nu pot sa cred ca doamna Teodorescu Ioana poate minti atat. Am intervenit deoarece am vazut acele lumanari cu florile deja ofilite, acea culore "peach" despre care vorbea era chiar roz. Probabil ca aceasta doamna nu cunoaste cuvantul " seriozitate" si nu stie ca astfel poate strica visul oricarei miresici . Sper ca de acum inainte viitoarele miresici sa fie atente la ce vor alege si le sfatuiesc din toata inima FLORI DE LUX-NUUUUUUUUU.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Citat:
citat din mesajul lui carmina_s

Citat:
citat din mesajul lui ladyJ

Am citit blogul cu plangerea...m-a lasat masca explicatia directorului care spune ca ´´culoarea poate diferi´´

Cam nasol, ca eu daca vreau ROSU apoi rosu sa fie nu ROZ.

Oricum, ca info asa, sa stiti ca nicio poza din reclame, net, catalog, etc NU este exact asa cum e produsul in sine. Explicatia este foarte simpla: la fotografii se folosesc lumini, unghiuri. Deci pozele sunt de cele mai multe ori mult mai frumoase decat produsul in sine, este un fapt real si normal as spune. Exemplu: reclama de la mc donalds Cand vezi cat de mare e hamburgerul si ce apetisanta pare carnea din el, si ce verde e castravetele..iti vine sa musti afisul

La afacerile astea cu flori tot ASA E. Problema este ca omul isi pune sperante mari, e vorba de evenimente importante....asa ca reprezentantii de vanzari ar trebui sa explice clar clientului toate aceste aspecte. Si culoarea, hai, poate difera INTENSITATEA, dar nu nuanta



Buna,

eu sunt absolut de acord ca pot diferi culorile de pe site....dar cand tu, ca si client, duci poze?.....ce scuza mai ai? cand spui cu toata gura si suflarea: DA, PUTEM FACE ASA CEVA FARA PROBLEME!!!, ce scuza ai? am intrebat de multe ori, nu o data, daca se poate face aranjamentul cu crini portocalii. am accentuat si eu si Anca sa fie portocaliul puternic, nu cel pal! am spus, am intrebat, deci din puntul meu de vedere am facut tot ce-mi statea in putinta! daca nu faceam toate astea, poate nu eram asa de suparata.
si in conditiile astea, ne face PE NOI mincinoase? este o nesimtita!



Eu ziceam in general.

In ceea ce priveste experienta voastra cu firma asta...ce sa zic, imi pare rau ca vi s-a intamplat. Oricum, o lipsa de profesionalism tot exista din patrea firmei. Ideea e ca, intr-adevar, culoarea este importanta, fiind pana la urma criterul de selectie al buchetului. Mai bine comandati alb (glumesc, desigur).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Citat:
citat din mesajul lui floridelux

Oameni buni, treziti-va. Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs).



Ioana Teodorescu



Doamna , ati recunoscut aici ca ati gresit.
Eu cred ca situatia este foarte simpla :
-vi s-a cerut o culoare si ati pus alta , ceea ce mi se pare inadmisibil si o lipsa acuta de profesionalism. Norocul dumneavoastra ca sunteti in Romania pt. ca daca erai in America , Canada sau alta tara forma ar fi in faliment platind pt. greseala comisa
-vi s-a cerut un model si ati dat altul, vi s-a cerut la masina organza si ati dat altceva. Nu conteaza absolut deloc pretul din moment ce vi s-a specidicat exact materialul si dumneavoastra ati spus ok si ati spus cat costa. Daca eu va spun ca vreau borangic cusut de maicute oarbe si virgine din Asia si dumneavoastra spuneti ca e in regula si ca va costa 40 de ron un cort din borangicul ala eu nu ma pun sa ma framant si sa ma intreb de ce este atat de ieftin.
Cand mergeti la pizzerie si cereti o calzone care vi se spune ca e 20 ron si vi se aduce in loc de asta o margerita replicand ca la pretul ala doar nu credeati ca gasiti calzone cam ce ziceti?
-ce ati facut este o lipsa de profesionlism caracteritica din pacate Romaniei.

Daca era la nunta mea toata povestea asta nu am fi purtat discutia pe forum ci la un tribunal pe undeva , din diverse motive.

E chiar trist daca nu va pasa d culoarea florilor , daca alegeti sa modificati comanda in functie de ce va place si daca admiteti ca aranjamentul e perisabil.

Asa imi deschid si eu o firma de organizat nunti si cand mi se cere o nunta clasica trantesc un tort negru , sala decorata cu cranii umane si o herghelie de rotwailleri alergand pe acolo motivand ca asa e de bun gust , nu cum face nunta toata "pleava".

"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "

***Fur is for petting**

http://accesoriisihaine.blogspot.com/


http://www.4animals.ro/ajuta.html

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rhoneea spune:

Eu nu pricep un lucru! Vine viitoare mireasa si-si face comanda de ceea ce doreste.Pana la livrare isi face vise peste vise...si apoi ei ii aduc florile care le-au vrut ei nu ea.In cazul acesta unde e respectata cerinta clientului?

Daca,ati avut o rasturnare de situatie si nu ati putut procura florile dorite de viitoarea mireasa,de ce nu ati comunicat acest lucru??

Stii...vorba aia...pana intr-o zi si o sa va lecuiti cu tot cu trisarile astea.O sa va gasiti nasul...

Irina mamica sefului mic Pierre-Sebastien





www.onetruemedia.com/shared?p=336a8e388908e126cef388&skin_id=601&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">
*Miracolul nostru*




"If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and make a change!"
Michael Jackson

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Katrina.ro spune:

Citat:
citat din mesajul lui ancadragoman

Nu am fost singurele pacalite http://www.katrina.ro/floridelux-ro-nu.html

Buna fetelor,

Nu m-am putut abtine sa nu intervin. Dupa cum ati citit pe blogul meu.. si eu mi-am luat teapa cu cei de la floridelux.ro, iar scuzele ulterioare nu isi mai au rostul.. oricum nu se repara nimic. Ceea ce m-a deranjat este ca in incercarea de a se scuza pentru faptul ca trandafirii aveau o alta culoare decat cea dorita, Marius Dosinescu, reprezentatul floridelux.ro, a spus ca "totusi, cum spunem si in termenii si conditiile websiteului acestia pot diferi ca nuanta sau modalitate de aranjare, obligativitatea floridelux.ro ramanand vis a vis de aspectul buchetului, numarul florilor din buchet si termenul de livrare" si ca "perceptia culorii este un lucru subiectiv din punct de vedere al catalogului de produse pe care il avem culoarea este aceeasi (pink baby rose)".
Eu am discutat cu un reprezentat de-al lor si am fost asigurata la momentul respectiv ca buchetul pe care il voi primi va fi identic cu cel din imagine. Cum poti tu sa vii apoi sa imi spui ca obligativitatea ta este doar vis a vis de numarul de flori, aranjare si termen de livrare? Si cum poti sa-mi spui ca perceptia culorii este un lucru subiectiv? Roz pal e roz pal (pink baby rose).. iar fuchsia .. e fuchsia.
Va rog sa ma credeti, am fost foarte entuziasmata de acei trandafiri roz pal si era foarte important pentru mine ca acel buchet sa fie exact ca cel comandat. Buchetul primit nu numai ca nu avea culoarea dorita, dar era aranjat foarte dezordonat, nu era strans bine, nu avea acel aspect compact.. (am pus poze pe blog cu buchetul comandat si cu cel primit... veti vedea ca nu bat campii - buchetul primit a fost pozat la 20 de minute de la livrare).

In fine, daca vreti buchete misto, lumanari si cocarde, este o florarie undeva la Muncii, cum mergi pe Calea Calarasilor. Haven se numeste. M-am dus cu poze si atat buchetele (al meu si al nasei) cat si lumanarile au iesit exact cum mi-am dorit.. de la aranjare pana la culoare (care pentru unii dintre clienti chiar conteaza). Daca vreti va atasez poze cu ele :)

O zi frumoasa va doresc!

Mergi la inceput