Flori de lux...mai bine NU!!!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns alsa spune:

Citat:
citat din mesajul lui maru

stimata doamna floridelux, daca veneati aici si ne scriati un drept la replica fara sa va atacati clientele, incercand doar sa "stingeti un foc" pornit la suparare, ati fi avut simpatia mea, dar asa...

Emma Aida e inger
Doamne'ajuta!
http://maru-incotro.blogspot.com/


corect!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmina_s spune:

Buan seara,

Am simtit nevoia sa intervin in discutie, fiind unul din personajele principale din discutie: fina Ancai si victima SITE-ului Floridelux.ro.
Am destul de multe lucruri de spus in legatura cu afirmatiile Dnei Teodorescu, dar voi incerca sa ma abtin. Am sa fac, totusi, cateva lamuriri:
1. in sesizarea facuta in scris PE EMAIL, ati fost anuntati de faptul ca atat eu, cat si Anca, vom face publica povestea pe forumurile de specialitate, cat si la organele competente (ex. OPC) care va urma, evident.
2. nu a fost NICIODATA vorba de innapoierea totala a banilor (desi daca stau sa ma gandesc mai bine, am merita), ci de REFACTURAREA corecta a comenzii. Dupa parerea mea este o diferenta destul de mare intre ele. Dar, educatia nu inlocuieste cultura!
3. nu cred ca am permis cuiva, si cu atat mai putin Dvs. sa ma faceti pe mine si pe Anca mincinoase si sa ne aduceti alt gen de injurii.
4. aveti foarte mare dreptate cand afirmati ca nu va comparati cu florariile din Piata Cosbuc. Asa este! Floraresele acelea chiar stiu sa aranjeze buchete si lumanari de nunta. Plus ca sunt mult mai serioase si vorbesc deschis cu clientul! Ar trebui sa va inspirati din cand in cand de acolo.
5. nu imi facusem un scop in viata din a recupera o suma de bani de la Flori de lux, dar probabil voi aveti un scop din a sabota toate miresele emotionate si credule.
Atasat, pentru ca deja nu mai pot sa raspund la postul Dnei Teodorescu, o sa postez sesizarea trimisa Dnei Teodorescu:





Stimata Dna. Ioana Teodorescu,

Urmare discutiei telefonice din data de 28.09.2009 referitor la comanda din data de 02.09.2009, va aduc la cunostinta urmatoarele nemultumiri:

Buchetele, ornamentele ptr masini precum si lumanarile au fost comandate dupa un model ce v-a fost comunicat si prezentat in poze, cu insistenta respectarii EXACT a culorilor, mai précis crin portocaliu.
Ceea ce am primit de la Dvs este total diferit de comanda data si sub orice nivel calitativ si estetic, periclitand imaginea si creand un disconfort inadmisibil la un eveniment atat de important.
Mai précis:
- Culoarea crinilor primiti de la Dvs a fost galbena, nu portocalie cum s-a comandat;
- Cocardele nasilor si socrilor au fost din flori de trandafir din care cadeau petale si multe nu au putut fi utilizate;
- Aranjamentul pentru masina miresei a fost lipsit de stralucire, cupele crinilor nu au fost desfacute, a lipsit tulul ornamental, care a fost precizat in comanda;(vezi poza anexa);
- Aranjamentele masinilor ptr invitati nu a corespuns sub nici o forma cu comanda iar cupele crinilor nu erau desfacute (vezi poza anexa);
- Buchetele miresei si nasei nu au fost corespunzator comenzii, avand un aspect inestetic, cozile foarte groase, fiind foarte greu de manipulat, culorile si aranjamentul au fost diferite de cele dorite si prezentate Dvs in poze,
- Terminatia coditelor la buchetele comandate nu a corespuns cu cele primite de la Dvs- (vezi poza anexa);
- Lumanarile au fost comandate in ton cu buchetele dar au avut nuante total diferite ba chiar una avand organza roz in loc de portocaliu si trandafiri roz in loc de portocaliu.
- Cupele de crin de la lumanari au inceput sa cada chiar inainte de a ajunge la biserica;
- Lumanarile au fost de lungime medie in loc de inalta si au lipsit suporturile de lemn care sa le protejeze ( desi s-a discutat acest lucru cu reprezentantii firmei Dvs);
- Lumanarile au fost comandate pe aranjament rotund iar ele au fost realizate de Dvs pe aranjament pe o singura parte;
- De la baza aranjamentului lumanarilor s-a comandat o terminatie din iarba ornamentala care sa imbrace lumanarea cat si suportul de lemn iar acest lucru a lipsit cu desavarsire;
- Corsajul pentru copil a fost imposibil de utilizat fiind mult prea rigid pentru un copil de 1 an si 10 luni ( mentionam ca si acest astpect v-a fost comunicat la momentul comenzii);

Avand in vedere cele de mai sus, imi exprim nemultumirea atat pentru comanda in sine cat si fata de atitudinea Dvs neexistand o comunicare intre noi.

La data efectuarii comenzii, pentru a evita orice fel de confuzie, toate elementele au fost discutate in detaliu si prezentate de mine in poze exact pe comanda.

Din nefericire, din dorinta Dvs de a realiza un castig material mai substantial, ati incalcat respectul fata de client si ati comandat crini asiatici ( mai deschisi la culoare dar mai ieftini) in locul crinilor imperiali sau olandezi ( nefiind in domeniu nu ma pricep la denumiri de aceea am prezentat poze pentru fiecare obiect in parte)

Va rog sa analizati prezenta sesizare si in termen de 3 zile sa imi comunicati revizuirea pretului care oricum nu va acoperi daunele morale si materiale pe care le-ati provocat atat mie ca participant principal la unicul eveniment de acest gen din viata mea, cat si invitatilor mei care adunau de pe jos florile si petalele cazute de la florile trimise de Dvs.

In caz contrar, ma vad obligata sa ma adresez organelor in drept ex. Oficiului pentru Protectia Consumatorilor si nu numai.

Accept rezolvarea acestui incident pe cale amiabila, cu refacturarea corecta a comenzii Dvs.

Anexa:
- poze comanda initiala
- poze comanda primite de la Dvs.



Va rog sa comentati voi daca este deplasata sesizarea sau daca am exagerat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns floridelux spune:

Oameni buni, treziti-va. Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs).

Vis a vis de toata discutia, chiar cred ca am fost mai mult decat eleganti in exprimare si nu ne-am ascuns dupa deget cu victimizari si acuze inutile.

Avand in vedere aceste aspecte o invitam pe Dna Dragoman sa mearga la OPC pentru a depune plangerea impotriva noastra. Datele sunt publicate in footerul paginii www.floridelux.ro

Atunci cand ai sute de clienti multumiti mai dai si de cativa care sunt nemultumiti orice ai face.

Va urez nunti ca in basme!

Ioana Teodorescu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Stiti ce vreau eu sa stiu? Ati fost de fata(nasa sau fina) cand a sosit comanda? Ati semnat curierului?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deus spune:

era normal sa semneze curierului fiindca era ziua nuntii su au avut alternativa! ce mai puteau sa faca?
Am avut 5 ani firma de organizat nunti si va spun sincer nu este usor...dar eu am dezvoltat o adevarata birocratie cu semnaturi pe comenzi, cu n discutii exact ca sa evit astfel de probleme. Adica, daca clientul a spus ca vrea flori portocalii si la lumanari sa fie aranjamentul rotund atunci asta era scris clar negru pe alb in doua exemplare si semnate!
Sa fiu corecta, flori nu creste nicio firma oraganizatoare de nunti si toate comanda flori din Olanda sau Ungaria...si noi am patit sa comandam cale de un anumit fel si sa primim joi din Olanda alt fel de cale. Dar am anuntat de joi familia si am facut chestii multe in compensatie si am vopsit/sapat/inventat ce nici nu va puteti imagina astfel incat sa fac mirii sa fie multumiti. Tot timpul am spus la toti angajatii mei ca la noi in firma nu accept "lasa ca merge si asa".Am ramas odata fara specialist vinerea...toata noaptea eu, mama mea, tatal meu, 3 angajati si sotul meu am facut aranjamente florale, sotul si-a distrus genunchii stand in genunchi si aranjand florile...am facut tot ce am putut sa fac sa fie multumiti mirii. Din mesajul celor de la Floridelux am inteles ca ei se cred fara de vina...imposibil!

„Fericirea este armonia dintre ceea ce gandesti, ceea ce spui si ceea ce faci.”Gandhi
www.de-azi.ro

inspiratie, dragoste, putere ... pentru cine crede ca nu mai poate.
http://www.youtube.com/watch?v=flRvsO8m_KI



quod me nutrit me destruit

http://community.webshots.com/user/Deusphoto

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmina_s spune:

ladyJ, cum sa semnam de primire cand eu eram la mama acasa, Anca la coafor? Nasul nu a semnat nimic, iar la sotul meu acasa a semnat el. Persoanele care (probabil) au fost tare "entuziasmate" erau soacra mea si cumnata mea, care nu stiau foarte bine ce am comandat noi, si de aceea au zis ca sunt frumoase.
Noi am respectat toate traditiile la nunta asta, mai ales plecatul de la mire, la nasi, apoi la mireasa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmina_s spune:

floridelux Publicat la - 09/10/2009 : 22:50:42
--------------------------------------------------------------------------------
Oameni buni, treziti-va. Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs).

Avand in vedere aceste aspecte o invitam pe Dna Dragoman sa mearga la OPC pentru a depune plangerea impotriva noastra. Datele sunt publicate in footerul paginii www.floridelux.ro

Atunci cand ai sute de clienti multumiti mai dai si de cativa care sunt nemultumiti orice ai face.

Va urez nunti ca in basme!

Ioana Teodorescu


1. Multumim mult pentru datele furnizate. Pentru a evita "relatiile" pe care Dvs / SITE-ul (ca am inteles ca nu mi-este permis sa spun ca sunteti Agentie) pe care le aveti acolo, am sa depun reclamatia la oficiul din Pta Iancului (in coltul strazii mele).
2. "Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs)" sa intelegem ca RECUNOATETI ca ati gresit??????????
3. "Va urez nunti ca in basme!" un alt copy - paste.

PS: EXACT: oameni buni: treziti-va!!! (am dat si eu copy-paste....se poarta) Flori de lux.ro VA STRICA BUCURIA NUNTII PERFECTE!!!!!!!!!!!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maru spune:

da, cred ca multe mirese si nase se vor trezi dupa mesajul asta!

Citat:
citat din mesajul lui floridelux

Oameni buni, treziti-va. Suntem oameni si suntem supusi greselilor, mai ales cand discutam de produse perisabile si produse care tin de subiectivitate (iti place sau nu un produs).

Vis a vis de toata discutia, chiar cred ca am fost mai mult decat eleganti in exprimare si nu ne-am ascuns dupa deget cu victimizari si acuze inutile.

Avand in vedere aceste aspecte o invitam pe Dna Dragoman sa mearga la OPC pentru a depune plangerea impotriva noastra. Datele sunt publicate in footerul paginii www.floridelux.ro

Atunci cand ai sute de clienti multumiti mai dai si de cativa care sunt nemultumiti orice ai face.

Va urez nunti ca in basme!

Ioana Teodorescu


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns josefine spune:

Hmm, nu ati invatat prima lectie de business "clientul are intotdeauna dreptate". Chiar daca sunt clienti nemultumiti, ce puteti face sa reduceti impactul negativ pe care l-ar putea avea afacerii? Stiti voi, cu vorba buna se rezolva multe lucruri.



www.razvanphotography.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

Sincera sa fiu ma asteptam la replica mai ales ca doamna Teodorescu fusese anuntata ca antireclama va fi postata pe forumuri de specialitate.Acum o sa raspund si eu punctual ,exact cum ati facut si dumneavoastra.
1.Nu am spus niciodata ca nu am urlat la telefon “am cedat nervos si am sunat-o pe Ioana Teodorescu si am tipat la ea!” si nu stiu cata lume in situatia asta suna sa va multumeasca.In afara de asta nu cred ca puteti spune dumneavoastra ce a fost in sufletul nostru atunci si daca tipam nu inseamna ca ne era bine.
2.aici nu stiu ce vrei sa spui
3. Search-ul pe Google a fost dat pentru a gasi modele de buchete si lumanari, NU pentru a fi gasita / selectata o firma care sa execute comanda !!!
Intr-adevar ne-a fost recomandata de o prietena buna mie care mi-a recunoscut ca poate a fost ea norocoasa si nu a patit ce am patit noi .Dupa ce am luat de la ea numarul doamnei Teodorescu am dat si search pentru mai multe amanunte si la prima vedere am fost foarte incantate de ce am vazut.
4. http://family.webshots.com/photo/2317776410101626593PjYdLu asta este lumanarea pe care am luat-o de pe site si care nu semana in niciun caz cu ce am primit noi ,singura modificare era ca nu vroiam trandafirii aia cazatori si in locul lor sa se puna fire de verdeata.
5.Cand am spus trei cupe de crini ne refeream la 3 cupe de crini deschise ,nu o cupa deschis a si 2 ca niste pute ,iar sincera sa fiu pe mine nu ma intereseaza cum faceti preturile si cat costa metrul de organza.Noi am dat poza si Dumneavoastra ne-ati dat pretul fara nici o alta completare.
6.Imi pare foarte rau ca sunteti atat de ocupata,poate dupa discutiile acestea de pe forumurile de specialitate, o sa va mai eliberati putin si o sa ajungeti la timp la intalniri. Mentionez ca venisem cu Maria la intalnire, si orice mamica stie ca este o provocare sa astepti 1 ora intr-o camera, cu un copil de 1 an si 10 luni!
7. si 8.Lungimea lumanarilor nu a fost o problema,desi daca aveau un metro jumatate erau cat mine aproape si un ma mai plangeam, ci faptul ca nu au avut betele de sustinere si au fost f greu de manevrat.
“Acest gen de prindere este extrem de inestetic si FlorideLux.ro nu il practica.” Acum pot sa scriu si eu MINCIUNA pentru ca aveti pe site poze de lumanari cu batul din Piata Cosbuc.

http://www.floridelux.ro/produse/aranjamente-florale-pentru-nunta/lumanari-nunta-si-botez/lumanare-de-nunta-din-trandafiri-albi/
9.Iarba de decoratie de la lumanari, pentru ca asa stabilisem cu dumneavoastra ca in locul trandafirilor cazatori sa ne puneti “iarba”. La Facultatea pe care am absolvit-o nu ne-au reamintit botanica de casa a 5-a!
10.Noi am vrut modelul de pe site si acolo sincera sa fiu eu nu vad nicio matase pusa la lumanare. Cunoscatoare sau nu, era urata si prost lipita,mai exact cand am iesit din biserica superbitatea asta de matase s-a desprins de lumanare.
11.Cunoscusem noi inainte curierul ?De unde sa stie curierul cine este nasa si cine mireasa?M-a sunat pe mine in timp ce eram la coafor sa imi spuna ca nu gaseste adresa ,i-am explicat si dupa asta l-a sunat sotul sa vada daca a inteles unde trebuie sa ajunga.Nu gasea strada asa ca a iesit sotul inaintea lui si a luat luamanarile de pe bancheta unui Matiz(asa se transporta chesti perisabile?) fara a-i plati nimic deci nu stiu cum putea sa apara semnatura mea pe factura.Dupa asta curierul a plecat cu restul comenzi la finul acasa si garantez ca mireasa nu era acolo cu 2 ore inainte sa inceapa nunta(dupa cum se vede in poze locatiile au fost diferite si nu au plecat amandoi din acelasi loc) .Acolo s-a facut restul plati si s-a ridicat comanda,cu 2 ore inainte nu poti risca sa ramai fara flori.
12.Crinii chiar au inceput sa cada si acum imi pare rau ca nu am facut poze ,unele cupe de crin le-am recuperate si in fata biserici le infigeam in lumanare cu bolduri ca macar in biserica sa avem lumanari.Le-am acceptat pentru ca mai erau 2 ore si incepea nunta iar altele nu aveam de unde sa luam,dar sunt sigura ca pe asta va si bazati cand va bateti joc de clienti.
13. Aici a fost doar o mica rautate? Dup ce o persoana iti strica nunta… o mai dai naibii de gramatica si scrii in graba sa nu uiti vreo idée! Am scris bine????
14.In educatia primita de la familia Dvs, nu a fost presarata cumva si notiunea de “ minciuna nu e un fapt bun”? sau: “cand nu stii/poti/esti capabil sa faci ceva RETRAGE-TE, sa nu cazi in extrema cealalta”?
15. Adevarul este ca ma gandesc cum sa recuperez cei 2000 euro dati la muzicanti (care, apropos faceau 5000 dupa aprerea mea), banii de la cameraman, fotograf….si daca stau bine sa ma gandesc….cred ac reusesc si la restaurant sa fac ceva! ERA IRONIE, evident. Educatia primita si respectata cu sfintenie… te-a facut sa pricepi, SPER!

16. Semnificatia cuvintelor o gasesc in DEX, multumesc. Eu cunosc destul de bine semnificatia multor cuvinte, tu se pare ca NU! O sa-ti cumpar eu DEX-ul!
17. Pozele din biserica erau facute de fotograful angajat. Celelalte erau facute cu telefonul mobil. Deh…tehnologia, nu toata lumea o intelege. Mai ales cand ai oameni in inalta societate care sa ti-o explice!




anca de Maria Alexandra (4 noiembrie 2007)
poze si filmulete
povestea nasterii
www.totsites.com/tot/mariadragoman" target="_blank">eu sunt Maria
www.onetruemedia.com/otm_site/start" target="_blank">Montaje Mariuca

VREAU SA NU MAI FIU DIFERIT!!

Mergi la inceput