Ghiocei de Martie-Aprilie 2009*(66)*

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabi86 spune:

fetelor care va mozoliti la masa :eu am vazut la "carefur"niste bevetele din material bumbac cred care pe dedesupt sunt captusite cu plastic si cum sa va explic... e ca o bluzita care se incheie in spate cu maneci lungi tot asa cu plastic pe dedesupt si lungute pana la brau costa vreo 16 ron daca nu ma insel si cred ca v ar ajuta mult.eu nu am probleme deocamdata robert e cuminte cannd mananca i am luat din cora o baveta obisnuita dar care are si ea plastic am dat 2 ron foarte practica si io pun cu plasticu pe fata sa nu patez partea cu material

Mergi la inceput

eu am 22 de ani Gabi Ghenea sagetetor pe 22 dec sunt studenta anu 3 locuiesc cu sotu meu Nae de pe vremea cand aveam 17 ani jumate casatoriti cu acte din 2007 iar nunta am fcut o anul acesta cu botezul pe 6 iunie. locuim cu socri in aceiasi casa si cumnatii mei care nu sunt casatoriti am o bucatarie separat amenajata pe balconul dormitorului stam cam inghesuiti cu bb intr o camera dar asta e v am ametit? va mai spun da nu mai stiu ce ?!! daca aveti curiozitati nu ezitati cu intrebarile

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Nicky09 spune:

Citat:
citat din mesajul lui gabi86

eu am 22 de ani Gabi Ghenea sagetetor pe 22 dec sunt studenta anu 3 locuiesc cu sotu meu Nae de pe vremea cand aveam 17 ani jumate casatoriti cu acte din 2007 iar nunta am fcut o anul acesta cu botezul pe 6 iunie. locuim cu socri in aceiasi casa si cumnatii mei care nu sunt casatoriti am o bucatarie separat amenajata pe balconul dormitorului stam cam inghesuiti cu bb intr o camera dar asta e v am ametit? va mai spun da nu mai stiu ce ?!! daca aveti curiozitati nu ezitati cu intrebarile

mami de robert

NASICA MEA, bravo, mai ramane sa ne pui si o pozica doua cu tine si Robi si e totul in regula.Mmmmm o nasa asa tanara.....

Mina si ... fluturas...Nicholas (10.04.09)
Eu...in lumea asta ciudata