Pepenasi iulie -august 2008 (143)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns moni_or spune:

ESTRELLA, febra poate fi reactie de la priorix dar restul nu... rosul in gat, tusea, mucozitatile nu cred ca pot fi de la vaccin. Priorixul poate da putina febra si, cam intre a 5-a si a 7-a zi, niste pete rosii pe corp, ca la rujeola, alte reactii eu nu stiu sa dea. Daca e raguseala s-ar putea sa fie laringita, cu care nu e de glumit. Dar eu nu sunt medic, imi dau numai cu parerea.

Acum am venit acasa, am fost cu sotul la cinema, am vazut o comedie romantica si a fost tare relaxant, am nevoie de asa ceva din cand in cand. Luca s-a dus intre timp cu bunica in parc, era asa obosit ca a si adormit pe masina acum cand l-am adus.

ANA, merg sa vad pozele.

Monica, mami de Luca

"Dragostea este indelung rabdatoare, este plina de bunatate: dragostea nu pizmu ieste; dragostea nu se lauda, nu se umfla de mandrie, nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se manie, nu se gandeste la rau, nu se bucura de neleguire, ci se bucura de adevar, acopera totul, crede totul, nadajduieste totul, sufera totul. Dragostea nu va pieri niciodata." (1 Corinteni 13)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns boticelina spune:

Estrella finutul meu a facut reactii adverse la vaccin (Nancy a facut o forma usoara de rubeola) el insa a facut si rubeola si o laringita asa cum povestesti tu. A facut tratament in ambulatoriu cu antibiotice injectabil, sper sa nu fie totusi cazul si la voi. Doc a explicat ca organismul a fost foarte atatacat pt ca au fost facute simultan Pentaximul si Priorixul, deci 8 tulpini de diversi virusi si de-aia a fost mai sensibil...

Moni am pus ieri banutii pentru pantofiori, multumeste-i te rog inca o data Cosminei . Iar legat de lapticul lui Luca, poate gasesti Humana 3 pe site-ul ala de unde isi luau fetele mancare de bebelusi direct din Germania cand eram la inceputul diversificarii...