**Capsunele-n scutecele de mai-iunie 2007(105)**
Raspunsuri - Pagina 5
ella_74 spune:
mica,
si n-ar trebui sa ceri socoteala celor de la CMU?
ce-i drept ca sa fii sigura 100% ar trebui sa mai faci analiza in locul nr 3 ca sa vezi cine a gresit de fapt, CMU sau Medlife.
Liv,
in caz ca citesti aici mai repede,ti-am trimis contractul pe gmail.
Bafta!
lbelciug spune:
Sarumana, Ella. Primit, raspuns.
Liviana - mamica fericita a lui Matei (21.02.2005) si Bogdanel (30.05.2007)
Vara 2009
poohy spune:
Florentina, e foarte calumea. La fel cum imi aminteam, numai ca acum abia fac 2/3 din exercitii :D Mai ales abdomenele
Din pacate programul e aiurea - aerobicul incepe de la 6, 7 si 8 sau in weekend. De la 8 sunt incepatorii, si mi-e frica sa ma duc la avansati. Oricum, vreau sa fac 8 sedinte sa imi intru in mana (am facut 2), si dupa merg dimineata la fitness - ca se suprapune aerobicul exact peste baita/culcat. Si in plus, cand merge Manu la gradi, nici de la 6 sau 7 nu pot sa ma duc, ca atunci o sa termine ea gradinita.
Asa ca o sa ma rezum la spinning sau fitness, ca pot sa ma duc oricand (asta pana in ianuarie cand ma intorc la serviciu, si dupa, pa miscare). Sa vedem daca rezista sotzulache si la astea 6 sedinte care au mai ramas, ca deja carcoteste.
Dar trebuie sa imi pun intai sangele in miscare.
Anca, Manu 02.06.2007 si Mihnea 09.04.2009
www.helpsonia.com" target="_blank">S-o ajutam pe Sonia
mica0307 spune:
ella cat ai tinut tratamentul cu fiole vichy? De cate ori pe saptamana le foloseai? Dupa cat timp s-au vazut rezultatele? Am vazut ca sunt 18 fiole intr-o cutie.
Ma intalnesc maine cu Alina sa semnam si sa incepem.
ella_74 spune:
Mica,
am folosit o cutie intreaga la fiecare tratament; am facut primavara si toamna; nu mai retin ce scria in prospect, dar m-am dat dupa fiecare spalare care la mine insemna la 2-3 zile.
Edit: rezultatele se vad aproape imediat; cade din ce in ce mai putin iar parul pare viguros si asa cum am spus, e shiny.
FETELOR,
ce parere aveti?