Mamici si viitoare mamici de gemeni & tripleti(39)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Laura25 spune:

Cami, presupun ca "cerclajul la rece" e tot aia cu cerclajul peventiv. Inseamna ca iti face cerclaj (se 'leaga' colul sa nu se deschida) in luna mica de sarcina, preventiv, sa nu se deschida si sa 'scapi' puii mult prea repede. Sunt medici adepti al acestei metode preventive, sunt medici care prefera sa astepte, sa vada daca e neaparat nevoie.
eu am facut preventiv, la 12=13 saptamani, Eliana de ex l-a facut de nevoie pe la 20 si ceva de saptamani daca imi amintesc eu bine.
E o operatiune simpla, se face sub anestezie locala, nu generala.
Eu am avut sarcina monitorizata de o doctorita la Cuza Voda, in Iasi. Deci nu stiu despre conditiile din maternitatea din Piatra. Am inteles ca s-au mai schimbat unele lucruri in bine in ceea ce inseamna conditii.



Laura, mami de shtrumphi gemeni: Bianca Andreea si Rares Mihai (13.06.2005)
Cugetari gemene, Fotografiile noastre
Filmulete cu shtrumphi
Poveste cu shtrumphi

'Cos what I feel is the only truth for me

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blue_karina spune:

Cami, si mie mi s-a facut cerclaj preventiv, cred ca prin saptamana 13 de sarcina, nu mai stiu exact. Dr.mea prefera sa fie prevazatoare si nu prea lasa nimic la voia intamplarii.
Fetelor, va admir pentru cum va descurcati cu bebeii, bravo voua! Mai ales cele care mai aveti puiuti acasa!
Kiki_cri, stai in continuare pe baricade, nu mai e mult!
Cum te simti? Stai mai mult in pat?
Medicii astia parca s-au vorbit intre ei, sa plece toti acum in concediu...Lasa ca ne descurcam noi oricum.

Pupici pentru toata lumea!

Karina 35+ cu Eva Maria Sofia Andreea


bucati de fericire


si maine e o zi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kiki_cri spune:

Citat:
citat din mesajul lui blue_karina