Mamici de fulgusori de nov.dec 2009 (83)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns simina_kin spune:

Fetele voi va cumparati epidurala???
Sapt viitoare ma duc la control si o sa-l intreb pe "nenea doctor" dc trebuie sa o cumpar eu sau au ei acolo, ca am inteles ca se gaseste greu si-i scumpa

27+ cu Maya Andreea

bebe
www.youtube.com/watch?v=TBPTDO-GMV0" target="_blank">Pentru sotul meu! TE IUBESC!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miany75 spune:

Ramona C. sunt multi medici care ar putea sa te vada...dar e greu cu programarile...totusi am inteles ca la Dr.Rotar ,unde merge Biara poti sa mergi destul de repede ...ma uit sa vad ,s-ar putea sa-mi fi dat ea nr de telefon ...iti trimit PM ,daca vrei..

miany
28+ DAVID ANDREI

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns DianaR spune:

Salutare!
Am fost plecati la Timisoara, (ultimele zile de lucru inainte de concediu...) n-am apucat sa intru pe net...Am citit doar ultimul capitol, scrieti cu o viteza...
Cu mailul nu ma bag, eu oricum n-am parola. Dar inclin sa cred ca a fost o greseala...
Burtica mea e bine, creste (si eu cu ea... 9 kg conform cantarului de la lucru), bebita e in grafic (chiar peste un pic, minune ceilalti 2 tot timpul erau sub...) si are 1 kg si o faramita... I-am vazut fetisoara si bineinteles ca m-am induiosat toata, ne tot dadeam cu parerea cu care din fratiori seamana mai mult .