Puterea gandurilor noastre

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gaba-rema spune:

Elena, esti o persoana draguta

Dar eu ca negativista inraita , am impresia mea despre gandurile pozitive ca sunt precuma medicamentele homeopate: sunt foarte bune atata vreme cat esti sanatos , sau daca ai vreo indigestie, un junghiuletz nu-stiu-unde... cand ai o boala serioasa, s-a cam ispravit si cu puterea lor .

In fine, exagerez si io un pic... Dar ceva tot e serios in ce zic! Cand totul se prabuseste inaintea unui om, chiar pozitiv-ganditot de top de-ar fi... tot isi da seama ca gandul al bun nu-l poate ajuta sa iasa la liman. :(

Vorbesc aici de oameni loviti cu adevarat de soarta... nu de micile sau marile obstacole ale oricarei vieti.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danat spune:

Gabi am incercat sa nu iti raspund pina acum, recunosc, si nu pentru ca fug de tine cum zici tu despre aia pozitivii (apropos, din pacate nu ma numar printre ei...ce bine-ar fi!), ci pentru ca te-am simtit negativista convinsa (dupa cum afirmi si tu de fapt). Si nu ar fi nici asta o problema, daca nu te-as simti cumva impacata si foarte buna prietena cu negativismul tau . Si parca nu ai vrea sa lupti cu el nicicum, caci, asa cum afirmi in acest din urma mesaj, tie gandurile pozitive ti se par homeopate. Am observat din mesajele tale ca nu incerci sa vezi partea plina a paharului mai deloc, exemplele tale sunt din cealalta parte, goala.
Asa ca, orice incercare pe care-as fi nutrit-o de a-ti explica cam cum vad eu problema, mi s-a parut o lupta pierduta din start. Si cum eu nu ma vad a fi un Don Quijote contemporan, atunci am renuntat sa iti mai explic ce si cum din punctul meu de vedere.