Clasa a 5 a-2009-2010
Raspunsuri - Pagina 9
radaver spune:
la noi a fost dezastru la mate. nu stiu cate puncte a luat, dar mi-a spus ca a venit profesoara la ea si i-a zis ca a fost foarte surprinsa sa o vada pe lista aceea (adica pe lista unde sunt copiii cu rezultate slabe).
o sa-mi fac timp in week-end sa ma uit si eu pe subiecte, sa vad ce n-a mers.
de calificat mai departe nici nu poate fi vorba. poate anul viitor, cu mai multa atentie si mai mult curaj...
fetelor voastre, felicitari si bafta in continuare!
grati.ela spune:
Vero la Ozi subiectele au fost simple tare: doua pb de calculat (un fel de ecuatii cu puteri si ordinea operatiilor); ecuatia x+2x+3x+...30x=465; si calculati suma tuturor numerelor care impartite la 50 dau catul 5. eu m-am cam suparat ca matza la 250+251+...299= 250+250+...+250+0+1+...49 (foarte ingenios gandit!!!) scrie =250+49*50:2...uitand sa inmulteasca 250 cu 50
...inca nu stie daca s-a calificat dar banuiesc ca nu...poate afla azi.
grati.ela spune:
mult succes copiilor in noul semestru!
Veronica, ce stii? se califica la municipiu fetele noastre cu 17,5p? anul trecut s-au calificat toti cei peste 15p. Ozi a gresit stupid ca-ntotdeauna. I-am estimat 17-18p si exact atat a luat. Cu regret am constatat ca la mate in afara de 79 si 97 nu prea mai exista alte scoli bune. 190-ul s-a prezentat ffslab. colegii ozanei au luat intre 6 si 11p. eu lucrez cu ozi dar heirupist...inainte de concursuri si in rest la nivel mediu (care oricum e peste ceea ce se cere la clasa)....se simte nivelul clasei. Mi-e greu insa sa ma hotarasc cu mutatul...a terminat cu 10 pe linie si stiu ca ar putea face fata si unei clase mai competitive numai ca nu vrea sa plece...are profi pe care-i iubeste efectiv...
radaver spune:
17,5 puncte a luat si rada. la ex 2 a determinat corect nr de cifre ramase, insa variantele propuse pt minim si maxim au fost gresite ambele, iar la ultimul n-a vazut toate solutiile. mie nu mi s-au parut asa grele subiectele astea, putea sa ia mai mult. asta e. imi pare rau ca a iesit cu o ora mai devreme, iar pe drumul spre casa si-a dat seama ca l-a gresit pe 2. pt asta am certat-o. una e sa nu stii, alta e sa pleci pt ca n-avea rost mai stai (asa mi-a spus).
nici noi nu lucram decat ce le da ca tema la clasa si la cerc, uneori nici atat, din lipsa de timp. dna profesoara ar vrea sa-i determine sa lucreze si suplimentar, din proprie initiativa. chiar nu are timp si pt asta.
eu cred ca se vor califica cu punctajul asta. nu stiu rezultatele per ansamblu, insa nu cred sa fi fost note prea mari, din ce-am auzit de la cei care-au fost la scoala si le-au vazut.
de-acum, ce-o fi, o fi. bafta!
grati.ela spune:
si Ozana a demonstrat ca nr ramas are 11 cifre numai ca ea a gandit ca poate elimina cifrele si apoi rearanjeaza pe cele ramase...nu, ele tb eliminate in ordinea in care le gasea...la ultimul ex ea a luat in calcul doar a+b=12 fara a lua si variantele generate de a+b=3...plus la pct c de la ex 1 ca a ales nr diferite dar si cifrele ce compun numarul sa fie diferite si a obtinut 700 valoarea minima...ce sa-i fac daca e poeta?! in sect.4 au fost 60 de copii care au luat peste 15p, in 5 in jur de 50...la 6 sectoare se aduna cam multi...cu 17p sunt in sect 4 50, in 5 cam 37...eu nu cred ca vor califica mai mult de 240 de elevi, deci o medie de 40/sector...asta duce punctajul la 17-18pct...copiii de la Rada din clasa au avut note bune, dupa cum am vazut....
albinutza spune:
Raluca a luat 15 p, asta e, ce sa zic, avand in vedere ca nu face nici 5 min. suplimentar cu nimeni si nici singura din proprie initiativa nu lucreaza, era de asteptat sa nu aiba un punctaj prea mare.
in clasa ei sunt destui care fac meditatii la mate si totusi Raluca a avut cel mai mare punctaj iar pentru ea asta e un motiv sa nu vrea sa munceasca mai mult.![]()
grati.ela spune:
Albinutza, 15p este un punctaj bun. Are sanse sa se califice la municipiu. Faptul ca e inteligenta este extraordinar numai ca la mate daca nu dublezi cu exercitiu degeaba...apar copii mai putin dotati dar lucrati care obtin punctaj mai bun. Olimpiada trebuie privita ca o experienta unde-si testeaza abilitatile, puterea de concentrare, unde-si detecteaza slabiciunile.
referitor la ultimul subiect, 12 trebuia descompus ca 2 la puterea a doua inmultit cu 3 si apoi completat pt a deveni patrat perfect. din pacate la Ozi nu s-a predat descompunerea in factori primi si desi i-am aratat, nu am avut timp sa aprofundam.
albinutza spune:
grati.ela, ai perfecta dreptate, fara exercitiu degeaba, dar cam astea sunt conditiile, la scoala nu e timp suficient, cine pricepe bine, cine nu asta e, acasa cu tatal ei care ar putea sa o ajute nu vrea sa lucreze, nu se inteleg la lectii, pur si simplu se lasa cu nervi si tipete de fiecare data cand ii conving sa mai incerce sa lucreze impreuna, iar referitor la meditatii deocamdata nu prea ne permitem.
poate din cls. a VI.
Succes, tuturor !
grati.ela spune:
albinutza, nu-i trebuie meditatii. sa lucreze suplimentar din culegeri, mate 2000 e ok. si la mine se mai lasa cu tzipete dar incerc sa ma temperez pt ca nu rezolv nimic. Ozi mi-a spus dupa olimpiada :"mami, cred ca trebuie sa ma pui sa citesc probleme si sa-ti spun ce inteleg din enunt..." eu de multa vreme i-am zis ca prima conditie sa stii mate e sa cunosti lb romana dar a zis ca-s zuza. Intrati pe www.viitoriolimpici.ro s-ar putea sa-i placa. au si un concurs foarte dragut, teste, materiale in care sunt explicate anumite teme.
grati.ela spune:
la ozi profesoara de mate preda ffbine dar baza. pt acasa le da teme de nivel mediu si submediu dar nu le controleaza si asta e foarte rau. Pt olimpiada le-a dat multe materiale de lucrat dar nu i-a intrebat niciodata daca au stiut ceva de acolo asa ca se bazeaza ca performanta se face suplimentar...meditatii, frati mai mari, mamici/tatici cu abilitati la mate...eu am noroc ca-s profa de mate...
