Cauzele opririi din ev.a sarcinii -Trombofilia-11
Raspunsuri - Pagina 7
rosca spune:
Cris 81:eu am anticorpi antifosfolipidici si anticardiolipinici OK si totusi am cele doua mutatii mthfr heterozigote ,eu cred ca la trombofilia ereditara nu sunt relevante doar rezultatele de la acesti anticorpi
rosca spune:
cris:Vesnic am senzatia ca nu pleca mesajele ca urmare mai scriu unul.Eu am rezultate bune la analizele antic.antifosfolipidici si anticardiolipinici si totusi am cele doua mutatii heterozigote ,ca urmare nu sunt relevante pentru trombofilia ereditara doar aceste doua analize
danny1 spune:
rosca,si eu sunt ok cu anticorpii phospholipidici,si totusi amanti-tiroidieni si MTHFR.nu au nici o legatura.
mami de Amira, premiata cu argint la concursul de dans
mcrissa spune:
Am facut hemograma si mi-au iesit majoritatea sub limita.La concluzii scrie ca am:" Anemie usoara normocitara normocroma.
Trombocitopenie usoara."Stiu ca era o graviduta care scria aici si careia ii scazusera trombicitele si vroiam sa stiu daca a facut ceva ca sa creasca la loc sau ce inseamna scvadrerea asta?
Nr trombocite : 143 mii/?L 150 - 450
Nr eritrocite : 3.49 mil./?L 3.8 - 5.1
Hemoglobina {Hb}: 11.4 g/dL 11.7 - 15.5
Hematocrit : 33.9 % 35 - 45
In stanga sunt valorile care mi-au iesit mie, in dreapta sunt valorile normale.
15+ Minunea din burtica
Puisori
Fericiti cei ce plâng, caci aceia se vor mângâia
danny1 spune:
mcrissa,eu i-am facut anal fetitei mele.tot asa unele erau ushor sub limita.doct a zis sa-l cred pe cuv ca e bine.pediatrul.despre trombocite si eritrocite,nu stiu.
mcrissa spune:
danny mai citisem si eu ca daca sunt putin sub limita nu e o problema, acum ca spui ca si la fetita ta au fost usor sub si dr-ul spune ca nu e o problema m-am linistit.Dr-ul meu e in concediu si se intoarce pe 10 august, o sa astept sa ajung la el
15+ Minunea din burtica
Puisori
Fericiti cei ce plâng, caci aceia se vor mângâia
danny1 spune:
rosca,ti-am facut programare.da un semn
danny1 spune: