Puiuti de Randunici 2008!! (284)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns raluca2107 spune:

Neatza,
Intai inghit in sec la bunatatile pe care le-a mancat Bubu, super tare masa .
Gecko, si eu as merge pe varianta ca e un domn copilul tau si nu a putut ridica mana la o domnita. Mergi si tu pe varianta pozitiva, nu vezi ca pana si Mimo si-a pus ochelarii roz. Si de la nasu mare niste dansatoare: ca vine AMR peste tine.
Mimo, acelasi fior il am si eu cand ma duc la parinti si vad copilasii aia care erau ca Sabin cand eram eu domnisoara la mama acasa, iar acum sunt studenti, numai ca la mine e invers. Imi dau seama cat timp a trecut. De fapt cred cel mai mult simt trecerea timpului in momentele alea.
Ariel, ma bucur tare mult ca a iesit soarele si pe strada ta si ca Teo musca..
Nicoleta, la mine Garmastanul nu a avut nici un efect, in schimb a facut minuni Bepantene-ul.
Vio , felicitari mami pentru samburel. Sa ai o sarcina usoara.

Raluca - mami de Briana Maria (06.06.2001) si Sabin Matei (13.03.2008)
poze
www.onetruemedia.com/shared?p=831d37be48d348ed78a9b4&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">montaj primul anisor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cami33 spune:

Neata!
Ati avut tastarnita de cand n-am mai citit eu, am avut ceva de recuperat pana v-am ajuns.
Felicitari Vio si Cleme, sa aveti sarcini usoare si bebei sanatosi
Ariel, ma bucur mult ca e bine Teutu mic. Acum mai trebuie sa te repari tu si sunteti numai buni de vacanta
Clau, ti-am admirat puii frumusei si jucausi. Dragoste mare intre ei.
Bubu, s-a dus regimul tau cu toate bunatatile alea
Stelutz, e o papusica Tea ta, mi-e tare draga

Am vazut pozele de la intalneala, foarte frumosi toti puiutii, tare rau imi pare ca nu ne putem intalni si noi cu voi
Maia, reintalnire frumoasa cu sotiorul. De cat timp nu v-ati vazut?
Gecko, AMR 2 zile

_
Cami, mami de Maria Alexandra(02.05.2002) si de Luca Razvan(28.03.2008)