Mamici de fulgusori de nov-dec 2009 (46)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mari_r spune:

slaba miscare fetelor in seara asta...
Ha ha ha ! Ce tare sunt !!! ca doar azi am dormit ca valiza in gara (sunt in concediu medical pana pe 30 iunie inclusiv). Daca nu ar fi fost concediul, la 9 as fi dormit (de mult).

fetele si somn usor !

14+

I'm the root of all that's evil...but you can call me cookie

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simina_kin spune:

Mari_r bine ai venit la noi in odisee!!!!!!!!! Te-am trecut in listuta!!

SUNTEM 100 DE

19+ cu Andreea

Mariana
bebe

www.youtube.com/watch?v=oc_rSsZri9g" target="_blank">Pentru iubirea mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lidia74 spune:

100 de gravi? WOW....SUPER....Sa fiti toate sanatoase si sa aveti sarcini usoare si bebei inteligenti, sanatosi si mancaciosi...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Katyuscha21 spune:

salutere dragutelor

ce mai faceti ?cum sunteti cum va sunt copilasii?

noi suntem bine eu ma simt mai bine fata de cum ma simteam zilele trecute am ami citi si alte cazuri cum am eu si mam mai incurajat un pik mam mai si descarcat(plans mult)dar mergem inainte pana nu nasc si sa imi vad copilasul bine nu am sa ma linistesc dar mergem inainte asa a fost si cu Andrei dar acum e mai rau ca stiu ce ma asteapta.dar asta e cu Dumnezeu inainte.

ma duk sa mananc

19+ si lumina ochilor mei ANDREI 2 ani si 9 luni 26.09.2006

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lidia74 spune:

KATY sa nu mai plangi ca ii faci rau lui bebe...el simte tot....gandeste pozitiv si mergi cu Dumnezeu inainte...

Mergi la inceput

LIDIA 74 multumesc pt incurajare am sa incerc cat de mult osibil sa nu mai plang si sa nu ma mai gandesc la asta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns DORIS_71 spune:

Bun venit noilor gravidute, BB sanatosi si la termen.

Acum merg la ca ar fi cazul.

Doris 17+ Matteo ......

poze