Mamici si Gravidute Italia (55)
Raspunsuri - Pagina 11
neliaCris spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Roxali Buna ...am sosit si noi mai devreme, ca de a pluat aseara pe rupte si azi era un vanttt(de fapt si acasa e vant Tatoo am vazut si pozicile cu voi...ai o adevarata domnisoara...incearca si ea sa-ti capteze atentia in fel si chip...putin sant pitici care se joaca singuri Katia am crezut ca ai avut timp de poze Andreea au oprita ca lucrau la ceva (teava) Nelia nu poti fi tratata ca in Ro...poate ca par mai indiferenti din cauza ca sant invatati(meseria) incerc sa mai revin Ali , Sonia (22.10.07) si Enrico (26.01.00) poze |
da,pareau mai neinteresati si nu din cauza ca sunt invatati,si medicamentul mi la dat pe baza de supozitie cum ca"ar putea fi de la"
deChristian Ionut
katiapam spune:
salutare fetelor
multumim din nou pt urari
sa va pove ce figura a fost Giulia
era in curte cu tati si eu am pregatit tot apoi o chemam in casa si ea nimic nu vroia ca se mataia ca-i place in curte
apoi a intrat pe hol si noi ziceam ce este in camera?hai sa vezi ce e acolo? apoi ea curioasa intra se uita mirata si continuarea o vedeti in poze
seara la cina nu a vrut sa urce in scaunul ei de papa,vroia sa pape acolo si a doua zi dimineata acolo si-a baut lapticul
va pun linkul si va trimit pm cu passw
si va trimit cu drag parola sa vedeti pozele ca nu mai am chef sa le las in viziunea tuturor,asa le vede cine vreau eu
Giulia 2 ani
dati pe presentazione si se muta singure
de Giulia -20 iunie'07
katiapam spune:
va trimit pm
daca cumva uit pe careva please sa-mi spuneti
de Giulia -20 iunie'07
katiapam spune:
fetelor-eu cred ca monica a nascut de nu mai da nici un semn
Monica-daca poti spune-ne si noua,cum esti? ai nascut?
Ely-tu pe unde umbli?
Nelia-imi pare rau ca ai umblat pe la spitale,bine ca nu are nimic grav
sa sti ca si Giulia a avut o perioada de alergii tot asa erau petele deasupra umflate ca si de urzica pe margini rosii apoi dispareau singure