Mamici si viitoare mamici de gemeni & tripleti 35

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns luminita2008 spune:

http://www.monitoruloficial.ro/index.php?page=acts&action=search&nr=938&date=2009-06-04&date_end=2009-06-15&term=&x=-1&y=-1

o fi de bine?

Luminita si voinicii Edi si Robi - 26.09.2008
_
Copilul trebuie primit cu respect, crescut cu iubire si apoi lasat in libertate deplina (Rudolf Steiner)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luminita2008 spune:

dalinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vazut printese & ciresele & fluturasi tunsulici - de fapt, inainte si dupa - sunt pur si simplu superbe!!!

se vede ca esti in vacanta, mai pui si tu o poza, doua...

Luminita si voinicii Edi si Robi - 26.09.2008
_
Copilul trebuie primit cu respect, crescut cu iubire si apoi lasat in libertate deplina (Rudolf Steiner)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lili_Filip spune:

Luminita nici eu nu sunt pentru medicamente...dar asa a considerat medicul pediatru...ca e nevoie de antibiotic de data aceasta...cred ca au mostenit de la mine sensibilitatea aceasta...shi eu eram f bolnavicioasa cand eram mica...mie imi prindea foarte bine marea...m-au dus de la 3 ani...
e bine ca are cine merge cu tine la mare sa te ajute...pe noi nu are cine sa ne ajute...shi mai e shi drumul de aproate 12 ore...care e prea obositor...daca ar merge fetele in picioare poate m-as incumeta sa merg...altfel...nu...mai vedem...(de soacra(nu le vede pe fete decat o data pe luna...desi sta la 10 minute de noi)....nu zic nimic....consider ca nu am...consider ca sotul meu e orfan...asta e...)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lili_Filip spune:

Citat:
citat din mesajul lui luminita2008

Citat:
citat din mesajul lui Lili_Filip

luminita am vazut comorile tale...superbi!!!!
dar cum sunt combinati??? n-am vb noi ca ii combinam cu fetele!!!!
vai vai m-ati pacalit!!!