Gasca de Constanta *107*

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns bettyk spune:

Buna dimineata tuturor. va astept cu cafeluta calda.
acum o savurez si eu.
un inceput bun de saptamana va urez.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CRIXIA spune:

Buna saptamana va doresc!

Mav, multumim de vesti despre Andreea....
Cat despre analiza, am facut-o si eu.....prb sunt medicii care ar trebui sa gestioneze, sa fie actualizati cu micile exceptii( valori scazute viremie, Ag Hbe negativ....sau altele). Nu pot sa decid eu, iar ulterior sa regret ca mi-am asumat riscul.


Acum am intrat, am avut de alergat prin oras in dimineatza asta...eu si mosii/babele care-si iau avant de luni dimineatza!

Cri mami de Ale ( 2003) & +29 sapt

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Madamsadamy spune:

Buna ziua!!!!

Eu acum o ora m-am trezit(am lucrat de noapte), si abia acum sunt la cafea.Am inceput regimul de viata Montignac, am slabit deja 6 kg si sper sa nu ma abat de la el. La nunta din 15 august vreau sa rivalizez cu mireasa(Tania stie). Asa ca nu pot bea cafeaua pe stomacul gol. Trebuie un fruct si dupa min. jumatate de ora mic dejun urmat de cafea sau apa.

Azi ii face externarea Taniei, cand ajung acasa le fac o vizita si vin cu noutati despre(daca nu sa o le de-a chiar Tania).

Cat despre deranj, nici vorba.Am trimis canapelele vechi la tzara la soacramea, pe tura mea de munca.si acum sunt inasteptare pana miercuri cand vin cele noi. Le-am cumparat de la Domus. Nu sunt nici cu coluri drepte , cum se poarta, nici deschise la culoare cum as fi vrut, dar sunt practice. Se extind ambele(3locuri si 2 locuri)au lada ambele, si nu ocupa spatiu. Cine sta in apartamentele din 4-5 semidecomandate, stie ca suntem limitati la cumparaturi. Ma multumeste faptul ca sunt functionabile si ca sunt noi si nu mai am canapeaua tatei in ochi.O sa pun poze cand o sa le am .

Hai ca am vb prea mult si s-a racit cafeaua .
Va poop.

Mergi la inceput